Заглављен на екрану „Потребно је критично ажурирање софтвера“ током покретања

МацБоок Про 15 'Тоуцх Бар 2017

Број модела А1707. Објављен у јуну 2017. године, овај МацБоок Про садржи процесоре Каби Лаке до четворојезгарног процесора Интел Цоре и7 од 2,8 ГХз са Турбо Боост-ом до 3,8 ГХз.



Реп: 73



Објављено: 29.10.2019



Мој МБП се не покреће.



То ми се догодило након неколико дана коришћења новог мацОС Цаталина. Када га укључим, каже да је потребно критично ажурирање, али стално говори да је дошло до грешке када покушавам да инсталирам.

Покушао сам да ажурирам помоћу ВиФи-ја, личне приступне тачке и ЛАН адаптера, али добијам исти екран. Такође сам пробао чисту инсталацију са празним диском (цомманд + Р), али приказује исти екран. Такође сам покушао фабричку инсталацију ОС-а (команда опције схифт Р), али није успео након преузимања ОС-а. Враћање НВРАМ-а и СМЦ-а не помаже.

Међутим, могу да користим свој Мац из безбедног режима покретања, али додирна трака, позадинско осветљење тастатуре и звук не раде из безбедног режима. Такође могу да користим покретање мац рачунара са преносног усб прозора, али опет додирна трака, позадинско осветљење тастатуре и звук не раде (све је некада радило са истог усб диска пре него што се догоди критична ствар са софтвером).



Интернет каже да мора да уради нешто са додирном јединицом, али раније нисам имао проблема. Да ли мислите да ће замена додирне траке решити проблем?

Блокирај слику' alt=

Коментари:

Управо сам почео да имам потпуно исти проблем након надоградње на Цаталину. Ако искључим све спољне УСБЦ периферне уређаје, покреће се без проблема. Тада могу да прикључим периферне уређаје након покретања. Ако га пустим да спава са овим прикљученим, сруши се и добије поруку о грешци као што је горе описано на постеру. Наставиће се.

11.05.2019 од стране Чистач

Има ли новости о овоме?

01.02.2020 од стране Мике

Не, и даље имам потпуно исти проблем. На крају сам купио нови МБП.

Замена контролера додирне траке није помогла, тестирао сам плочу са свим искљученим (искљученим дисплејом, додирном траком, дугметом за напајање, додирном плочицом итд.) Само повезаном батеријом и спољним екраном. И даље се покреће на исти екран, претпостављам да је проблем у самој матичној плочи.

01.02.2020 од стране Давид

@дзавоо - Јесте ли погледали систем? Јесте ли га унели у Аппле Сторе да видите шта су рекли? Било је брбљања на системима за зидање система Цаталина који надограђује.

02/02/2020 од стране И

@дањ Живим у Јерменији, где немамо званичну продавницу јабука, али имамо центар за поправку аутомобила са јабукама. Поправни центар је у основи урадио исту ствар као и ја (инсталирао различите верзије мацОС-а, укључујући Мојаве и Сиерра) и рекли су ми да је проблем у додирној траци и да је решење можда замена горњег кућишта (цео горњи кућиште са батеријом и тастатура итд.) за 800 - 900 УСД. Наравно да нисам пристао да то учиним, јер мислим да је проблем у матичној плочи.

02/02/2020 од стране Давид

15 одговора

Изабрано решење

Реп: 409к

У овом тренутку морате да обришете диск јединицу и поново инсталирате ОС са спољног погона за инсталацију ОС-а.

Прво направите резервну копију било чега важног са вашег погона (ТимеМацхине)

Следеће, креирајте покретачки инсталациони програм за ОС користећи други Мац систем, лично бих се за сада држао Мојавеа, јер је Цаталина још увек у невољи! У сваком случају ево како да направите обе:

Поново покрените систем, а затим користите Опција тастер за улазак у Стартуп Манагер изаберите УСБ-Ц инсталациони погон. Једном започето идите у мени и одаберите Диск Утилити, а затим избришите све партиције, а затим поново форматирајте погон као једну ГУИД АПФС партицију.

Референца: Мац комбинације тастера за покретање

Сада изађите из услужног програма Диск и покрените инсталациони програм ОС и пустите га да учини своје! Ваш систем ће се поново покренути неколико пута, а екран ће такође потамнети, тако да не паничите !!

За неколико сати ваш систем је требао да заврши инсталацију ОС-а. Сада пре било чега другог примените сва потребна ажурирања. Поново, ваш систем ће се поново покренути јер је Аппле неколико пута ажурирао системски софтвер у зависности који мацОС инсталирате.

Да ли је то успело?

Коментари:

Много вам хвала! Покушаћу то и обавестићу вас о мом напретку

30.10.2019 од стране Давид

АЖУРИРАЊЕ: Покушао сам да инсталирам и Мојаве и Цаталину, када покушам да инсталирам Мојаве, приказује се грешка, међутим Цаталина се успешно инсталира, али показује потпуно исту грешку током покретања. Верујем да имам проблем са хардвером :(

11.01.2019 од стране Давид

@дзавоо - Која је порука о грешци коју сте добили са Мојаве током форматирања или инсталирања?

Време је да посетите Аппле Сторе! Молимо вас да нас обавестите шта вам кажу.

11.01.2019 од стране И

@и Имам питање.

Зато сам покушао све могуће поправке софтвера (ресетовање нврам / СМЦ-а, поновна инсталација различите верзије мацОС-а са усб уређаја и са опоравка интернета, такође покушао да се покренем са мацОС ссд-а за покретање итд.) И све показује потпуно исти екран.

Такође сам покушао да уклоним све са матичне плоче (дисконектовани дисплеј, додирна трака, дугме за напајање, трацкпад итд.) Само са прикљученом батеријом и спољним екраном. и још увек има исти екран. Да ли то значи да је 100% проблем са матичном плочом?

Такође сам покушао да заменим кабл контролера додирне траке (не целу јединицу додирне траке само прикључни кабл), да ли мислите да бих требало да заменим комплетну додирну траку пре куповине нове матичне плоче? или је 100% са матичном плочом.

01.02.2020 од стране Давид

Да, имате квар на логичкој плочи.

За разлику од старијих модела којима можете заменити ССД, а чак и старијих модела можете заменити РАМ, ова серија је залемљена!

01.02.2020 од стране И

Реп: 25

Не схватам ... Неколико сати након објављивања овог, мој МацБоок Про 15 (А1707) се покренуо сасвим добро и додирна трака је поново радила. Ово је након 3 дана ударања главом о сто покушавајући да пронађем пут око тога. Мислим да је ажурирање мацОС 10.15.3 имало неке везе са њим, јер је управо изашло и мој систем га је ажурирао док је у сигурном режиму.

Заправо знам шта сам убио, јер сам обрисао читав погон (све партиције, укључујући ону посебно издвојену за додирну траку). Савршено је функционисало док нисам ово урадио, а затим поново инсталирао ОС. Зашто сам то урадио? Управо сам купио овај МБП од некога на Фацебоок-у и желео сам да будем сигуран да полазим од потпуно чистог листа.

Све што сам прочитао на мрежи каже да не бисте требали брисати све партиције на МБП-има додирном траком, већ само главну партицију ОС-а. Ово ми потпуно мирише на софтверско, а не на хардверско питање. Поготово јер је мој био у реду док нисам обијестио све партиције. Такође, ова веб локација ми је пружила пуно увида у то шта сам потенцијално урадила да створим проблем. Погледајте 6. покушај аутора (Воркфлов 6):

Недодирљиви - Јабуке Нова активација ОС-а за МацБоок Про на додир

Коментари:

Проверио сам сензоре на додирној траци и оба сензора десно и лево како добро раде. Имао сам исту причу као и обрисао цео ссд додирне траке више нема. Прво критично ажурирање софтвера забрањивало је улазак у мој мац, али некако се то решило. Покушао сам све за ту надоградњу фирмвера, али то ништа није могло да оживи. Такође не постоји услуга контролне траке. Мислим да се софтвер који покреће додирну траку не инсталира током инсталације, јер и даље мисли да у мом МБП-у (1707) не постоји додирна трака. може ли ми неко рећи да ли постоји могућност инсталирања контролних стрипбар услуга у мој мац.

11.02.2020 од стране Ворк Упал

Реп: 13

Хеј момци,

Имао сам потпуно исти проблем. Ово сам урадио. Ретко искључујем рачунар, овај пут сам мислио да га одморим. Самсунг ССД и ВД МиБоок Дуо су ми били прикључени на УСБ Ц портове. Иако сам без бриге покренуо ССД, ово је први пут са МиБоок Дуо. Добио сам поруку на екрану за покретање система, притиснуо сам дугме да се искључи. Поново се покренуо у Сафе Боот (држите тастер за померање улево док се Аппле логотип не уложи до пола, пустите) Добио приступ почетном екрану. Онемогућили сте Ви-Фи и искључили МиБоок Дуо са УСБ Ц. Притиснути поновно покретање и покренуло је без бриге. Мислим да је овде кривац можда спољни ХДД. Не кажем да је ово решење за све, али ако имате сличан проблем и ако сте прикључили УСБ Ц што никада раније нисте покренули, можда би било корисно да прођете кроз поступак који сам урадио .

Надам се да ће некоме ово бити корисно

Коментари:

Да, имао сам исти проблем и након што сам одспојио периферни уређај са УСБ-Ц порта, могао да се учита на екран за пријављивање.

07/08/2020 од стране Лаи По недеље

да ли мој визио тв има смартцаст

Реп: 1

Променио сам екран за МБП 2017 са додирном траком и након тога је добио овај проблем, очистио инсталацију и добио ову поруку на крају, решено уклањањем кабла екрана са матичне плоче, јер је чип т1 препознао неоригиналан екран, а затим на хдми-у екстерни, дошао сам до ствари са подешавањем да завршим инсталацију. Када завршим, поново прикључим кабл ЛЦД и сада Мац ради нормално, такође сам инсталирао Сиерру. Не најновији оск

Реп: 1

Након што сам исцрпео све методе опоравка, отишао сам у Апп Гениус. Одмах ме траже да променим логичку таблу. Одбио сам и видео сам твој пост.

Испробана покретачка метода Мојаве.

Одмах након поновне инсталације у могућности да се покрене у МацОС-у. Тоуцх бар ради.

Инсталирали су све системске исправке (осим Цаталине) и аутоматски се покренуле приликом инсталирања системских исправки, вхамп! Погодите за критично ажурирање софтвера.

Дакле, опет је петља.

(Заменио сам екран независним сервисером због проблема са позадинским осветљењем који је наишао на МБП додирној траци 2016.). Нисам сигуран да ли је ово повезано.

-Додатно ажурирање. Након „Покушај поново“ и приказивања Аппле логотипа, додирна трака је трепнула / трепнула око 3 пута. Сваки пут мање од секунде.

-Покушао сам онемогућити заштитни зид рутера, без застоја.

Ажурирање (05/06/2020)

Након читања ТС да је одспојио кабл екрана, закључио сам да радим исто јер мој екран више није оригиналан.

Пре демонтаже, закључио сам да сам извршио ресетовање СМЦ-а и повезао свој Мац са телевизором. И некако успева! Једном сам поново покренуо и једном искључио рачунар пре укључивања. Сада није потребна веза са телевизором. Тоуцх бар ради. Чудан.

(Очигледно сам написао прерано. 5 минута у мсцОС Мојаве, средина екрана је изашла нешто чудно и поново улази у петљу покретања). Сада ништа не ради.

Реп: 1

Нашао сам начин да то поправим сам.

Тоуцхбар контролна плоча је причвршћена на флексибилни кабл испод логичке плоче и из неког разлога је Тоуцхбар контролер пукао због чисте инсталације, можда? Тако сам купио нови од АлиЕкпресс-а за 8 € и променио га, замена је била изузетно лака. Мора се уклонити само логичка табла, за то вам није потребна нова додирна трака. После тога, све што је потребно је поновно покретање система са жичном Интернет везом.

Коментари:

Здраво, мислите на замену флекс кабла да би требало уклонити целу логичку плочу? Верујем да морам да уклоним и ИД сензора отиска прста и вентилатор? (судећи према водичу).

15.05.2020 од стране Едвард Едди

Не, не морате да га уклоните, већ га искључите са логичке табле. Обоје су зашрафљени за горњу плочу

16.05.2020 од стране Цхристопхер Фроље

Примљено к знању. Хвала. Купићу један да га испробам. Сада се трајно покрећем у боотцамп. Иначе је то само велика цигла ...

16.05.2020 од стране Едвард Едди

Можете се покренути у сигурном режиму, искључити ВиФи, а затим се поново покренути. Ово вам омогућава приступ вашем уобичајеном корисничком налогу са свим функцијама, осим додирне траке.

Важно је искључити ВиФи када га искључите или ставите у стање приправности

17.05.2020 од стране Цхристопхер Фроље

Цхристопхер: Хвала вам пуно на знању које сте донели у овом разговору. Ваше искуство ме натерало да се запитам да ли је мој проблем лоше намештен утикач. Свакако, након више од недељу дана фрустрације, пажљиво сам поново ставио флексибилни кабл Тоуцхбар и, пролазећи кроз подизање система, Тоуцхбар је засветлео и након још који минут, поступак покретања се завршио и имао сам потпуно функционалан Мацбоок опет. Тако лакнуло!

Ово ме и даље оставља са још једним А1706 који има оштећени Тоуцх ИД ...

АЖУРИРАЊЕ: Управо сам поправио и други А1706! Невероватно је колико је мало података о ова два проблема (неисправност Тоуцх Бар-а и Тоуцх ИД-а). Оно што постоји указује на неку врсту скривеног Т1 фирмвера који нам је недоступан. Можда је то тачно, али крајњи корисник овде је на крају могао да реши оба проблема. У мом случају, проблем са Тоуцх Бар-ом био је једноставан као флексибилни кабл који је захтевао поновно постављање, а други Мац-ов проблем Тоуцх ИД-а / отиска прста решен је враћањем на Хигх Сиерра (и вероватно претходно ресетовање СМЦ-а).

21.05.2020 од стране Ериц

Реп: 1

Здраво свима,

Интегрисани ССД у мој мацбоок про 15 'А1707 је покварен и не може се више користити, па сам инсталирао Цаталину на спољни ССД и запео у вези са овом врстом проблема (За ваш Мац је потребно критично ажурирање софтвера ...).

Да ли је уопште могуће инсталирати ове исправке фирмвера на спољни диск? ... Ако не, уређај са поквареним унутрашњим ССД-ом више неће бити употребљив / смеће.

Коментари:

Ваш хардвер би требао бити у реду! Проблем је грешка у ажурирању софтвера. Мораћете да пронађете пут до Аппле Сторе-а јер су им тада били потребни алати да то поправе!

04/08/2020 од стране И

Реп: 1

Морам се сложити да овај проблем није требало означавати као „Решен“ и мислим да коначни закључак - „Да, имате квар на логичкој плочи“ - није оправдан чињеницама како су представљене. Надоградња Цаталине очигледно је срушила ТоуцхБар ОП-а, образац узрочности који се види у многим другим објавама око мреже. ОП је био исцрпан у његовим напорима, па је следећи логичан корак био можда прибегавање Аппле-у, али то је сасвим другачија ствар од категоричног сазнања да матична плоча није успела. Такође, ваше „решење“ као означено ништа није решило.

Имао сам две јединице А1706 са проблемима са додиром. Борио сам се више од недељу дана са обојицом, покушавајући све врсте вудуа. Заиста сам почео да верујем да обе машине имају хардверски проблем или у најмању руку проблем са фирмвером ЕФИ који само Аппле може да реши. Један од њих је оживео када сам поново ставио флекс кабл. Други се решио тек када сам ново инсталирао Хигх Сиерру. Вероватније је да је издање ОП-а софтверско.

Ажурирање (30.05.2020)

То је заправо био исти проблем на мојој првој машини - „Потребно је критично ажурирање софтвера“. Груписао сам их само зато што су проблеми са ТоуцхИД-ом морфолошки исти, тј. Обмањујуће, неописане поруке о грешкама генерисане неприступачним оштећењем фирмвера. Три пута сам овде објавио сопствени „поправак“ у расправи, па би то требало бити довољно.

Ипак сте сакрили главну поенту мог одговора, која је била једна од основних епистемологија. Нисте * знали * да је ово био квар логичке плоче. * Веровали сте * да јесте, јер нисте могли да замислите шта је преостало да се промени / уради. Нема срама у томе - до исте тачке стигао сам након више од недељу дана непрестаног покушаја. Али овде доприносим као неко са мањом стручношћу у овом одређеном питању да кажем да софтвер може и разбија додирну траку, а ОП догађаји су указивали на исто.

Ако је Аппле пружио бољу поруку о грешци и / или боље софтверске алате да је поправи, онда би је више људи могло сами поправити. Чинимо лошу услугу према људима када нешто случајно сматрамо „неуспехом логичке плоче“, јер је то равно томе што кажемо: „Не трудите се да то сами поправите“, што је у супротности са самим духом ове веб странице и њеног манифеста само-поправак.

Коментари:

@меовбие - Ериц! Придружити клубу! Подржите Право на поправак покрет!

Не слажем се са вашом проценом. Неуспех логичке плоче не подразумева увек хардверски проблем! Ако сте тако мислили онда ми је жао.

Ваш одговор се губи као коментар а не као одговор! Напишите нови као одговор, који јасно објашњава проблем и решење! А ако можете зашто!

Све што радите је седети на бочним линијама, време је да се попнете до плоче, а када сте сигурни у своје чињенице, онда је чврсто посадите! Коментар је само да то није одговор! Не могу бити једини који одговара на питања.

Иако признајем, требало је да одговор ажурирам својим коментаром „Време је да посетите Аппле Сторе! Молимо вас да нас обавестите шта вам кажу. ' Мислим да је јасно да проблем морамо предати Аппле-у!

30.05.2020 од стране И

Реп: 1

Мој 2017 МацБоок Про 15 ”је буквално уништен након ажурирања на Цаталина. Проблем са додирном траком натерао је рачунар да заглави у критичној петљи за ажурирање софтвера. Након што су мој лаптоп донели локалном сервисеру, покушали су све и предложили замену логичке плоче. Пре 1,5 године овај рачунар је вредео 3 хиљаде долара, сада је потпуно смеће. Може ли се Аппле сматрати одговорним? Могу ли још нешто да поправим?

Коментари:

Мораћете да пронађете пут до Аппле Сторе-а јер су им тада били потребни алати за поправљање вашег ОС-а.

04/08/2020 од стране И

Реп: 1

Дакле, борите се са овим проблемом на 10-20 машина. 15ин 2016-17 Про и Покушали смо све осим ЛЦД-а да решимо проблем. Једна јединица има потпуно нову Логиц Боард и Топ Цасе и даље има критичну грешку у ажурирању. Имајте овде пуно тегова за папир.

Коментари:

Само избришите ЕФИ ПЕРТИТИОН, а затим поново покрените систем. критично ажурирање софтвера ће се појавити одмах. повежите се са отвореним интернетом (без блокаде, што је данас тешко пронаћи). Бум ....

17.11.2020 од стране Ворк Упал

Моја прва мисао је да ваш заштитни зид предузећа можда блокира преузимање фирмвера Тоуцхбар-а. Покушајте да понесете једну од јединица кући и видите да ли може да доврши „критично ажурирање софтвера“.

17.11.2020 од стране Ериц

Реп: 1

То је деф тоуцхбар. Инсталирао сам прозоре на машину и зато што не препознаје додирну траку ради беспрекорно.

Могу да се покренем у режим опоравка на Мац-у, безбедни режим на Мац-у, али чим започне редовно покретање, додирна трака треба да се упали и тада се цео рачунар поново покреће и прелази на критичну поруку. Чак сам покренуо овај систем на други мац кроз циљани режим и ОС се фино покренуо.

Само планирам да ово за сада користим као Виндовс / линук резервну машину.

Реп: 1

Сличан проблем сам добио 06 -01-2021. Мој мацбоок про има 15 инча са додирном траком. после пуно истраживања био сам обесхрабрен читајући многе блогове на којима је решење за замену логичке плоче обезбедило аппле, а за многе су заменили преносне рачунаре који су били покривени гаранцијом.

Међутим, након мало истраживања, могао бих закључити да проблем лежи у надоградњи фирмвера за додирну траку која није синхронизована са најновијим ажурирањем каталине, па када се лаптоп поново покрене, не може пронаћи фирмвер за додирну траку.

Верујем да неке од надоградњи оперативног система Аппле нису синхронизоване са фирмваре-ом на додирној траци, због чега се овај проблем јавља.

А подржана закрпа фирмвера није доступна или није доступна за ажурирање.

Решио сам овај проблем тако што сам се пријавио у безбедном режиму притиском на Лефт Схифт тастер током поновног покретања, а затим се поново пријавио на свој налог за Аппле и инсталирао најновију ОС мац ОС Биг Сур верзију 11.1 која ми је поново омогућила додирну траку и такође ми не даје било каквих проблема након поновне инсталације.

Верујем да овај оперативни систем долази са ажурираном фирмваре-ом Тоуцхбар и тако је проблем решен.

Надам се да ће вам ово решење бити од помоћи.

Реп: 1

Заменио сам додирну траку, горњи део кућишта, тестирао нови склоп екрана, а најгори од свих, чак сам и логичку плочу на једном заменио грешком ажурирања. И даље имам грешку у ажурирању. Сав софтвер повезан са брисањем уграђене меморије помоћу услужног програма за диск и брише „скривени“ ОС на додирној траци

Реп: 1

Вау. Ова нит још увек траје. Па, најновије вести о мом МБП-у крајем 2016. године, А1706.

Претрпео је свакакве ствари и 2 путовања у Аппле сервисни центар цитирана су око 1 хиљаду долара за замену логичке плоче.

Уморио сам све врсте софтверских проблема, без икаквог проблема.


Постоји 1% шансе да се мој МБП може покренути у МацОС-у где је додирна трака могла да се упали. Ово ме је навело на помисао да је пропао или кондензатор или чип који напаја додирну траку.

Купио сам нову додирну траку, али није успела да се упали.

То значи да је отказали кондензатор или чип причвршћен на логичкој плочи. Послао је у моју локалну сервисну радионицу. Потврдили су да је један од чипа изгорео и покренуо додирну траку. Цитирали су 200 долара за замену чипа.

Послао сам свој МБП и требало би да се врати за неколико дана. Ажурираће се поново.

Едвард из Сингапура.

Коментари:

хеј Едвард! како је твој мацбоок сада?

28. фебруара од стране стравберри_лимз96

Реп: 1

Ухм, имам МБП из 2016. и већ годинама добијам и искључујем ту поруку „грешка“. Чак сам га добио и када је лаптоп био стар око 3 дана. Да је лаптоп у потпуности заменио Аппле, једном и даље добија исти критични екран за ажурирање. Размислите зашто би Аппле имао критично ажурирање које није наведено на службеној веб локацији Аппле цом за подршку, где су СВА преузимања доступна посебно за ОС. Тренутно за Цаталину нема ажурирања осим .2 .3 .4 .5 и комбинованих ажурирања. Сви претходни оперативни системи имају доступна нека безбедносна ажурирања. Али зашто ово ажурирање не би било тамо наведено. Још увек га добивам након нове инсталације и инсталирања најновијег доступног 10.15.5. Нема смисла да би Аппле имао критично безбедносно ажурирање одмах након ажурирања ОС-а. То је зато што то није Аппле - то је знак малвера у ефи ака фирмваре-у. Ова врста малвера је и добро документована и стварна и постоји од најмање 2016. године

Коментари:

То говорите са таквом сигурношћу, а опет је јасно да слабо разумете овај проблем. „Критично безбедносно ажурирање“ заправо је инсталација фирмвера ТоуцхБар, јер је ТоуцхБар заправо засебан део хардвера заснован на АРМ-у са сопственим ОС-ом („ЕмбеддедОС“). Све што прекида процес преузимања, поступак инсталације или логичку путању између рачунара хоста и ТоуцхБар-а генерисаће ову грешку

30.05.2020 од стране Ериц

Време је да посетите Аппле Сторе јер имају магију да поправе ОС због грешке у програму за ажурирање ОС-а.

04/08/2020 од стране И

Њихова магија мења логичку плочу за 1000 $

10/09/2020 од стране Владимир Ростовтсев

@меовбие Апсолутно си у праву.

11.02.2020 од стране Ворк Упал

Давид