Да ли је сигурно користити изопропил алкохол за чишћење кертриџа?

Нинтендо Ентертаинмент Систем

Конзола за игре коју је компанија Нинтендо објавила у Северној Америци 1985. године, названа Нинтендо Ентертаинмент Систем, модел НЕС-001.



Реп: 105



Објављено: 31.08.2010



Желим да очистим контактне тачке на својим старим НЕС колицима. Мислио сам да то учиним са мало изопропил алкохола (алкохол за трљање) и К-типом, или можда крпом од микро влакана.



Мислим да ово не би оштетило плочу, али НЕС колица на полеђини имају етикету која вам говори да то не радите, па се мало двоумим да ли да пробам.

Коментари:

Прилично сам сигуран да мислите на „изопропилни алкохол“, изопропил се односи на угљоводоник, док се „изотопски“ односи на различите масе истог елемента на основу различитог броја неутрона.



01/09/2010 од стране раб777хп

НЕ. Рђаће игле чинећи је бескорисном, користите само меку подлогу за рибање и очистите их тако, немојте пухати по њима, јер ће и рђати, раставити кертриџ и користити цоунтер топ средство за чишћење, верујте ми, радим Па, пробали сте све, само што је плоча кратко спојена и уопште неће радити, тако да је мртва, па да

06.12.2016 од стране Цартер Сетлоцк

алкохол веће концентрације неће рђати игле или га учинити бескорисним. узмите најчишћи алкохол за трљање који можете наћи (50% +) и биће сасвим у реду. Поседујем 1100 игара и сакупљам их 25 година и ниједна од њих НИКАДА није зарђала или нагризла од ове методе. Само пазите да користите суву и к-врх како бисте упили вишак када завршите и биће вам добро.

07.10.2016 од стране сидианлазарус

Ако мислите да ће изопропил проузроковати рђу, морате поново да положите студије науке.

25.02.2017 од стране Јосепх Холлидаи

добро функционише и хируршки алкохол који се некада назива алкохол за трљање можете набавити у већини апотека / лекара, неће изазвати корозију, јер контакти не реагују на алкохол.

21.03.2017 од стране Гс Вхитехоусе

11 одговора

Изабрано решење

Реп: 1,7 к

Па, ако отворите кертриџ, можете видети колико су уопште прљави, ако су заиста прљави, онда је у реду користити алкохол, а К-Тип-ове (је ли то америчка ствар?) називамо их памучним пуповима у Великој Британији. стр

Још једна добра метода је употреба гумице за оловке на њима, учинио сам то неколико пута, само пазите да нигде на колицима не остану гумице.

Коментари:

+ Не бих знао шта су памучни пупољци, хвала. Памучни пупољци овде избијају непосредно пре него што се појаве шкољке и дођу жижаци -)

02.09.2010 од стране мајер

Сјајно - само сам желео друго мишљење пре него што сам наставио и урадио то сам! Хаха, да, 'К-Типс' су оно што се обично назива барем у мом подручју САД-а ... 'К-Типс' је назив компаније - претпостављам да сам их могао назвати 'Цоттон Свапс'. Хаха

02.09.2010 од стране Јохн

Да, памучни тампони су још једна реч коју овде користимо :), али гледајући К-Савете на википедији, момак који их је измислио је у ствари основао компанију К-Тип па претпостављам да је К-Тип тачна формулација за њих и моје „памучни пупољак“ је само јефтина имитација у Великој Британији стр

Сретно Јохн, надам се да твоја игра сада ради :)

03/09/2010 од стране Јамес стои

НЕ. Није сигурно користити алкохол на њему. Рђаће игле чинећи је бескорисном, користите само подлогу за рибање, меку и очистите их тако, немојте пухати по њима, јер ће и она рђати, раставити кертриџ и користити цоунтер топ средство за чишћење, верујте ми, радим Па, рекао ми је мој пријатељ у продавници ретро игара и то РАДИ. ако сте пробали све, само је плоча кратко спојена и уопште неће радити, то значи да је мртва, надала сам се да је помогло

06.12.2016 од стране Цартер Сетлоцк

Цартер Сетлоцк, желео бих неке изворе за вашу тврдњу да алкохол није сигуран.

14.02.2017 од стране Петри Хелениус

Реп: 566

Да, у реду је. Боље је него у реду, откуцаји који у њима пушу, јер их то оксидира из влаге. Само немојте користити ништа јако попут ацетона, што ће појести пластику!

Коментари:

НЕ. Није сигурно користити алкохол на њему. Рђаће игле чинећи је бескорисном, користите само подлогу за рибање, меку и очистите их тако, немојте пухати по њима, јер ће и она рђати, раставити кертриџ и користити цоунтер топ средство за чишћење, верујте ми, радим Па, рекао ми је мој пријатељ у продавници ретро игара и то РАДИ. ако сте пробали све, само је плоча кратко спојена и уопште неће радити, то значи да је мртва, надала сам се да је помогло

06.12.2016 од стране Цартер Сетлоцк

Коју врсту средства за чишћење радне површине?

16.08.2016 од стране Лаура

Цартер Сетлоцк, желео бих неке изворе за вашу тврдњу да алкохол није сигуран.

14.02.2017 од стране Петри Хелениус

У међувремену ћу поднети следеће: Употреба изопропил алкохола (99%) је савршено валидно решење за чишћење било које врсте електронике.

14.02.2017 од стране Петри Хелениус

Реп: 183

Здраво народе,

Овде је техничар за поправку Нинтендо сервиса. Иако употреба алкохола за трљање неће наштетити вашим играма (осим ако их апсолутно не утапате у њих), употреба алкохола и ктипа заиста није ефикасан метод чишћења.

Коментари:

- могу ли доћи и продати своје ствари на вашој веб локацији?

09.09.2010 од стране мајер

Не, ми своје производе продајемо само путем наше веб странице. Цраигслист је добро место за продају властитих ствари. Имамо их неколико бесплатни водичи за поправку који показују како на прави начин очистити игре НЕС, СНЕС и Н64. Надам се да ће вам ово бити корисно.

09.09.2010 од стране нинтендорепаир

Прилично сам сигуран да је Маиер покушавао да вас суптилно критикује.

05/09/2010 од стране раб777хп

Видео сам шта ради са тим. Само сам осетио да је то погрешно. Колико видим, ово није његова веб локација. Да не спомињем, информације које смо управо поставили помоћи ће већем броју људи око овог проблема него било шта што је до сада објављено у овој области. Ми не тргујемо само робом. Имамо стварно решење које нудимо по врло разумној, конкурентној цени, заједно са бесплатним водичима за поправку које смо поставили на овој веб локацији, као и код нас, цеви, итд.

06/09/2010 од стране нинтендорепаир

Свиђа ми се ваша веб локација. Добар је извор информација који ће помоћи многим људима, а цене су конкурентне .. међутим, ви прослављате поступак чишћења изнад онога што је прихватљиво када људи дођу на ову веб страницу, желе брзо и једноставно начин да њихове старе игре раде, чиме се отварају и чисте алкохолом и КТип-ом. Не желе да потроше $ на нешто што би могли да ураде за центе.

07/09/2010 од стране Јамес стои

Реп: 13

Ево видео снимка за чишћење било ког кертриџа алкохолом.

хттп://иоуту.бе/Ли4ДвУмВкд0

Хвала вам

Коментари:

Да, то је савршено решење за чишћење електронике.

Ево везе која то показује

хттп://иоуту.бе/Ли4ДвУмВкд0

Хвала

02.03.2013 од стране Бен Бис

По чему се ово разликује од горњег одговора)

02.03.2013 од стране олдтуркеи03

Реп: 91

Не препоручује се употреба гумице за оловке за чишћење контаката кертриџа. Гумица је абразивна, што значи да ћете, ако наставите ово радити, на крају отрисати златну превлаку на контактима, погоршавајући проблем. За чишћење контаката можете користити алкохол и памучни брисач, али НИКАДА немојте користити гумицу за оловке.

Коментари:

НЕ. Није сигурно користити алкохол на њему. Рђаће игле чинећи је бескорисном, користите само подлогу за рибање, меку и очистите их тако, немојте пухати по њима, јер ће и она рђати, раставити кертриџ и користити цоунтер топ средство за чишћење, верујте ми, радим Па, рекао ми је мој пријатељ у продавници ретро игара и то РАДИ. ако сте пробали све, само је плоча кратко спојена и уопште неће радити, то значи да је мртва, надала сам се да је помогло

06.12.2016 од стране Цартер Сетлоцк

Реп: 1

Увек сам користио средство за чишћење прозора као што је виндек на памучном брисачу

изгледа да функционише сваки пут први пут

плус не само да треба очистити кертриџ већ и конзолу

Реп: 1

Ово је начин чишћења игара: Тхе 1УПцард. Изузетно једноставно и дизајнирано за чишћење ретро кертриџа за игре. У комплету се испоручује 99% изопропилног алкохола (трљање) и широка подлога за чишћење. Пронађите га овде:

ввв.1упцард.цом

Коментари:

НЕ. Није сигурно користити алкохол на њему. Рђаће игле чинећи је бескорисном, користите само подлогу за рибање, меку и очистите их тако, немојте пухати по њима, јер ће и она рђати, раставити кертриџ и користити цоунтер топ средство за чишћење, верујте ми, радим Па, рекао ми је мој пријатељ у продавници ретро игара и то РАДИ. ако сте пробали све, само је плоча кратко спојена и уопште неће радити, то значи да је мртва, надала сам се да је помогло

06.12.2016 од стране Цартер Сетлоцк

Цартер Сетлоцк, желео бих неке изворе за вашу тврдњу да алкохол није сигуран. У међувремену ћу поднети следеће: Употреба изопропил алкохола (99%) је савршено валидно решење за чишћење било које врсте електронике.

14.02.2017 од стране Петри Хелениус

Жао ми је, нисам професионалац, нисам хтео да кажем да га уопште не користим, али јесам. Једноставно сам хтео да кажем, само Пазите да се не облачите превише и не радите то пречесто, јер би то могло захрђати.

12.06.2017 од стране Цартер Сетлоцк

како се хард ресет астро а50

Реп: 25

ЕДИТ: Извините због погрешних информација, управо сам уредио оно што сада знам.

Такође се чувајте младог колекционара, па заиста нисам помислио кад сам то рекао.

Па, добро је користити га, али заиста не волим да га користим, али понекад морам. Али неће га повриједити ако га користите неколико пута, али само упозорите да постоји могућност хрђања. Заиста не би требало да иде даље, али то завршава посао. Оно што волим да радим је да користим подлогу за рибање, а и да очистим игле нежно рибањем. Покушајте да их не пушете пречесто, јер опет могу да рђају од влаге. Ако не успе, раставите кертриџ и употребите средство за чишћење цоунтер цоунтер, верујте ми, добро функционише, рекао ми је то мој пријатељ у продавници ретро игара и РАДИ. ако сте пробали све, можда је плоча кратко спојена и уопште неће радити, то значи да је мртва, надала сам се да је помогла

Коментари:

Молим те, престани да пружаш дезинформације, ово што говориш је потпуна фикција. Предлажем да прочитате о оксидацији.

15.06.2017 од стране Јамес стои

Жао ми је, нисам професионалац, нисам хтео да кажем да га уопште не користим, али јесам. Једноставно сам хтео да кажем, само Пазите да се не облачите превише и не радите то пречесто, јер би то могло захрђати.

12.06.2017 од стране Цартер Сетлоцк

Реп: 1

Мала количина Виндек-а ИЛИ изопрофалног алкохола (ако желите да 91 или 97% ниже има пуно воде или других течности помешаних, а велика количина може оштетити контакте) на к-врху или на ствари која се назива једна карта (долази са алкохолом ако их купујете) ОБИЧНО ће их очистити довољно добро да раде. Ако користите Виндек, уверите се да је то БРАНД НАМЕ ВИНДЕКС или ВИНДОВЛЕАН у Канади. јефтинија средства за чишћење стакла мораће пуно воде и рђаве игле.

Ако су изузетно прљаве, мораћете да отворите колица, а затим је најбоље користити месингани лак, мада у малој мери можете користити гумицу за оловке, мада не бих предложио да то користите сваки пут на иглама, пазећи само лак на месинганим иглама.

Реп: 100

Овде има доста хрпе мишљења. Неки људи ће вам рећи да је рибање најбоље, други ће рећи да трљање / изопропил алкохол чини да контакти рђају.

ВРЛО нежно трљам гумицу оловком по контактима, јер уклања оксидисани слој са контаката. Затим их очистим алкохолом и К-типом. А што се тиче гумице, учините то само ако имате посебне нинтендо одвијаче за одвртање кертриџа, иначе је превелика мука. А ако можете да га одврнете, алкохол је у реду :). Узмите око 70% или 90% алкохола, или чак 50%. Најконцентрисанији који заиста можете наћи.

За женске конекторе кертриџа (конектори унутар конзола) обично узмем стару пластичну поклон картицу и обмотам комад тканине (уверите се да тканина коју одаберете неће остављати нити у конектор). Затим га умочим у алкохол и убацујем у прикључке конзоле. Пазите да не идете дијагонално, јер у супротном можете савити игле.

Као што сам рекао на почетку, заправо не постоји било каква „универзална метода“. Испробајте различите методе и размишљајте својом главом. На пример, никада не трљајте контакте нечим оштријим од гумице. Па чак ни тада, гумицу не бих користио пречесто, јер ако на гумици има мало честица прашине, огребаћете се по контактима. Неколико пута је у реду, али будите разумни :).

Угодан дан у дивном свету ретро игара!

ЕДИТ: Ох, да, и читајући друге одговоре, истражите производе које користите. Не бих користио месингани лак, али га нисам истраживао. Стварно истражите ствари пре него што их употребите. И, за име Бога, молим вас, немојте никада, ИКАДА користити спрејеве. Они су непрецизни и могли би да изазову кратке хлаче. Умочите своје К-савете у алкохол или нешто слично.

Реп: 1

Ставите празан потпуно нови кертриџ и трчите неколико минута. за чишћење глава. Онда сте готови.

Јохн