Почетно дугме иПхоне 7 не ради након замене екрана

иПхоне 7

Објављено 16. септембра 2016. Модел 1660, 1778 Доступно у облику ГСМ или ЦДМА / 32, 128 или 256 ГБ / ружичасто злато, злато, сребро, црна и јет црна.



Реп: 455





Објављено: 19.09.2016



ипхоне 7 почетно дугме не ради након замене екрана, помоћ

Коментари:

Заменили сте екран на телефону који је објављен пре само три дана?



19.09.2016 од стране мајер

да, стварно сам направио

19.09.2016 од стране Алберт

Имам исти проблем, тестирали смо два телефона и исти проблем се догодио након промене оригиналног екрана !!!!!!

20.09.2016 од стране џихад

је наслов заиста тачан, „иПхоне 7“

23.09.2016 од стране Абдул Галиб |

Како си га, заправо, већ сломио?

23.09.2016 од стране Гигабит87898

39 одговора

Изабрано решење

Реп: 40,5 к

Овде има пуно питања, а мало одговора. Ево мог става након што сам проверио поправљачку заједницу и обавио неке замене екрана у нашој продавници:

ЧИЊЕНИЦА 1: почетно дугме има уграђени чип на задњој страни дугмета. Да користимо једноставне речи, овај чип чува кључ који омогућава плочи да га препозна. Стога, ако користите друго дугме за дом, било оригинално или након продаје, плоча неће препознати дугме за почетак.

Као резултат, дугме за почетну почетну страницу неће моћи да скенира отисак прста и неће реаговати ни на један улаз. Телефон ће се понашати као да му у потпуности недостаје дугме за почетак. Такође ће се појавити порука „Тоуцх ИД не може бити активиран“. Једини начин да функција дугмета за почетник има функцију у овом случају је коришћење помоћног додира, односно виртуалног почетног дугмета на екрану. А једини начин за буђење телефона био би коришћењем дугмета за напајање или подизања за буђење.

ЧИЊЕНИЦА 2: Аппле - и то само у Аппле Сторе-у у власништву Аппле Сторе-а, али почевши да се приказује на неким ААСП-овима док ово пишем - може заменити екран и дугме за почетник и репрограмирати ново дугме за почетник и упарити га са плочом / телефоном. Ако независна сервисна радња или „уради сам“ оштети дугме за дом током поправке или га власник некако поквари или не успе, једини начин да се функција дугмета за дом обнови на овај датум је да га однесете у Аппле Сторе или неку од они ААСП-ови који почињу да примају машину за упаривање.

ЧИЊЕНИЦА 3: Аппле није учинио ништа да спречи замену екрана ОЕМ или резервним деловима. Ако замените екран и пребаците почетно дугме без оштећења, све ће радити нормално. Али очекујте да јефтини делови имају лош учинак. Зато инвестирајте у делове доброг квалитета од реномираних добављача. Замене екрана треба да буду што ближе Аппле екранима у погледу: верности боја, позадинског осветљења, додира, присилног додира, трајности, подизања оквира, завршне обраде оквира.

ЧИЊЕНИЦА 4: многи заменски екрани имају неисправан интерконектни кабл за почетно дугме. Када почетно дугме ради са оригиналним екраном, али не и са заменским екраном, то је лош екран и морате га гарантовати или заменити. И да, читава серија може бити неисправна.

Међутим, понекад док растављате иПхоне, оштетите продужни кабл дугмета за почетак на сломљеном екрану, а затим покушате да уклопите лош резервни део. Сада дугме за почетак не ради ни на старом ни на новом екрану, а претпостављате да само дугме за почетник није успело. Па не, понекад није.

ЧИЊЕНИЦА 5: можете оштетити дугме за дом и потпуно изгубити све функције, посебно ако покидате кабл за дугме за дом. Неки врло стрпљиви људи поново спајају делове. Радије бих уклопио оригинални сломљени екран заједно са оштећеним почетним дугметом и послао их у Аппле Сторе ради комплетне замене и упаривања склопа екрана (погледајте ЧИЊЕНИЦУ 2). Цена новог Апплеовог екрана је упоредива по цени са трошковима повезивања поквареног дугмета за почетак, по мом мишљењу.

ЧИЊЕНИЦА 6: у неким случајевима је оштећен чип (осим оног из ЧИЊЕНИЦЕ 1) који се налази на почетном дугмету (посебно током преноса почетног дугмета са сломљеног на нови екран). Када је оштећен и откаже, овај чип ће спречити рад функције дугмета за почетник, на пример за излазак из апликације и повратак на почетни екран. Али скенер отиска прста и даље ради и ви сте у стању да пробудите / откључате екран прстом / отиском прста и користите доступност. Овај чип је доступан (за разлику од чипа скенера отиска прста у ФАЦТ-у 1 који је практично недоступан) може се заменити и проблем решити. Понекад делимично кидање кабла за почетно дугме може да изазове исти квар. Неки људи га такође могу поправити одговарајућим алатима, вештинама и стрпљивим начином размишљања.

ЕДИТ: Нова чињеница (7)

ЧИЊЕНИЦА 7: неки техничари за поправке приметили су да оштећени склоп предње гребене може ометати функционисање Хоме Буттон / Тоуцх ИД-а. Да бисте искључили ову могућност, тестирајте функције Хоме Буттон + Тоуцх ИД након одспајања флекс кабла предње камере. АЛИ, почев од иОС-а 11, можда ће требати да буде присутан склоп предње гребене да би се иПхоне могао покренути. Можда покушајте са другим / познатим добрим.

ЕДИТ: иОС 11.0.0-11.0.3

ЧИЊЕНИЦА 8: након издања иОС 11, па све до иОС 11.0.3, приметили смо да се неки иПхоне 7 уређаји не могу покренути у потпуности или се могу покренути ако дугме за почетак недостаје или је оштећено (као и склоп предње бријега). [Још није верификовано: колега техничар приметио је да ће се неки и7 покренути без причвршћеног дугмета за почетни екран. Његова теорија је да би се верзија плоче која има одређени Интелов чип покретала без тастера за дом, док верзија плоче са чипом Куалцомм захтева да се тастер за дом инсталира за покретање].

Надам се да ће вам ово помоћи, слободно ми пошаљите додатне информације или појашњења. Радо ћу поделити.

Коментари:

@воундс , Хвала на ЧИЊЕНИЦАМА, лепо пишите.

15.06.2017 од стране Л Пфафф

Хоћете да кажете да ако рипате само дугме за почетник да можете одспојити чип и преместити га на ново дугме за почетник и да ћете добити и додирни ИД и функцију дугмета за дом?

07.04.2017 од стране Рамсеи Ф.

Не РамсеиФ Не кажем то. Прочитајте поново последњи пасус.

07.04.2017 од стране Ране

Радим иПхоне 7 / 7П чим је замена екрана постала доступна. Успешно сам поправио преко 100 иПхоне 7 / 7П, међутим само сам зурио да налетим на ову ситуацију са дугметом за почетну страницу који не ради, то се догодило са 4 моје недавне поправке. У почетку сам, иако се радило о серији неисправних екрана, наручио најквалитетније ОЕМ иПхоне 7 / 7П замене екрана, а исти проблем се догодио и са иПхоне 7 почетним дугметом. Дакле, мој закључак је да су последња 2 ИОС ажурирања забрљала за софтвер, уз комбинацију замене екрана. Чак и након што поново замените оригинални покварени екран оригиналним почетним дугметом, и даље не ради. Тешко ми је да поверујем да након 100 успешних поправки погрешно скидам дугме за дом. Као и сада, престао сам да прихватам поправке за Ипхоне 7 / 7П док се не нађе потврђено решење.

07.11.2017 од стране М&Д ГЛОБАЛНИ БЕЖИЧНИ

Бро @ м & д, требало би да прихватиш и друге да бисмо сви пронашли овај лек. Без телефона при руци не можете пронаћи тачан проблем. Неки телефони морају бити лабрати за експеримент. Опет сигурно проблем није био у поновљеном ажурирању бцос-а, онај ко је креирао ову нит имао је проблема мање од недељу дана након изласка телефона. На шта је ос био у 10. Ипак он доживљава тај мит. Тако да бих могао рећи да сте радили нешто како треба током вашег успеха од 100. Али није проблем у ОС-у.

07.12.2017 од стране Абдул Галиб |

Реп: 3,1 к

Хеј! Јасен овде, из иФикит тима. Поиграли смо се са неким од наших иПхоне 7 уређаја и заменили неколико екрана. Успели смо да успешно заменимо екран са једног иПхоне 7 на други иПхоне 7 - а тастер Тоуцх ИД / хоме је радио након замене за нас.

Заинтересован сам да видим неке резултате које сви добијате након замене екрана. Наставите да објављујете овде са својим резултатима! Наставићемо да тестирамо и на нашој страни.

Коментари:

Хеј Јасен, хвала на сјајним вестима!

Да ли сте покушали да замените комплет са укљученим дугметом за почетак или сте такође пребацили дугме за почетак са једног екрана на други?

24.09.2016 од стране Алдрин

Здраво Алдрин, пребацили смо почетно дугме са екрана на екран, али задржали смо га уз оригинални иПхоне 7.

24.09.2016 од стране Асх Фриедле

Ах сјајно! Желео / ла сам да се уверим да се дугме не покида када покушате да га уклоните :-) хвала на информацијама Јасен.

Лепо се проведи за викенд!

24.09.2016 од стране Алдрин

Заменио сам нетакнути екран ипхоне 7 са поквареним лцд ипхоне 7 (само лцд без тастера за почетни екран)

Први резултат је био потпуно неодговарајуће дугме за дом.

Као други покушај заменио сам лцд дугметима хоме, резултат је био исти.

3. покушај: ажурирао сам ИОС, без промена

4. покушај: вратио сам сломљени екран дугметом за дом, ради.

Имате ли идеју или водич о томе како да промените екран ипхоне 7?

Имам сервис, али још увек немам искуства са ипхоне 7

Хвала вам

20.12.2016 од стране мехмет фатих дабан

Иста ствар се дешава са мном јабука не може физички да уради било шта друго изгледа да морам да сачекам 5-10 дана да то поправе

29.12.2016 од стране Хецтор Батиста

можете ли поправити ипхоне 6 оштећени водом

Реп: 277

Ажурирање (09.09.2017)

Ок, мислим да сам коначно пронашао проблем па прво желим нешто да објасним.

Овде је момак написао да је управо отворио иПхоне 7 и да ништа није искључио и дугме за почетник престало да ради. Већ сам отворио 4 ипхоне 7 и након отварања телефона помоћу топлотног пиштоља, дугме за дом и даље добро функционише пре него што искључите било шта, тако да топлота неће оштетити дугме за дом.

Други људи пишу да је то можда зато што замена екрана није оригинална, што није узрок зашто дугме за почетну страницу престаје да ради, јер само замењујем стакло са ЛЦД-а за два иПхоне 7 и почетно дугме престаје да ради и то је са оригинални ЛЦД и каблови.

Дакле, проблем који сам до сада пронашао је када је да покушао да уклони велику металну плочу са екрана где лепи велики кабл за почетно дугме. Примењујемо топлоту на ту плочу да бисмо могли да одвојимо ту плочу од кабла и изгледа да је кабл заиста заиста мекан, па чак и ако га не поломите унутра, оштетићемо га, па заменимо позадинско осветљење тим каблом и старт дугме за почетак да поново ради у реду.

Закључак: открили смо да ће коришћење оригиналног ЛЦД-а, али замена позадинског осветљења дугим каблом, решити проблем (проблем смо решавали два пута до сада)

Коментари:

Имао сам случај да то искључује вашу идеју.

и7 испуцани екран замењује други и7 који задржава оригинални ХБ.

Применио сам топлотну пушку за оба екрана како бих заменио ХБ.

Екран замењен и7 ХБ уопште није реаговао. Поново сам вратио екране. ХБ је радио савршено.

да сам оштетио флексибилне каблове за почетно дугме који пролазе кроз задњу страну екрана, моје питање је „зашто сопствено почетно дугме добро функционише са оштећеним ХБ каблом“

Одговор би требао бити „мора да постоји још једна мистерија“

Не усуђујем се да заменим и7 екран за купце, имам поправни сервис са 5-10 екрана поправљених дневно,

14.02.2017 од стране мехмет фатих дабан

Променио сам екран ипхоне 7. Потпуно сам заменио дугме за почетак са једног доброг екрана иПхоне 7 на други иПхоне 7 са лошим екраном. Дугме Почетна није успело. Мислио сам да је можда зато што вам треба оригинално дугме Почетна, али видећи ову тему изгледа да сте наишли на исти проблем. Дугме Почетна не кликће и не реагује смх

17.02.2017 од стране Јон дое

Могу да потврдим да ово решење делује. Данас први мој. Лепак морате пажљиво исећи око врха и 1/4 'врха сваке стране. Од тог тренутка користите картицу пресвучену воском, одсечену приближно 1/2 'од ширине и одвојите остатак позадинске плоче од слојева ЛЦД екрана. Будите ЕКСТРА опрезни да не оштетите завршни слој фолије изнад 3Д додирне табле. Уклоните делове новог екрана и замените га са старог екрана. Чип који се налази на потпорној плочи садржи неку врсту потписа који ради заједно са почетним дугметом. Обавезно очистите СВЕ остатке са унутрашњих слојева ЛЦД-а. Чак се и чист комад крхотина појави на црној тачки на екрану. 91% алкохола и медијум без длачица и огреботина. НЕ КОРИСТИТЕ МИКРОВЛАКНУ !!!

Из знатижеље, а у сврху експериментисања и дискусије: да ли би екран од 6 с радио слично? Дугмад су увек функционисала код мене, али ако би неко требало да промени почетно дугме, да ли бисте могли да га употребите са поквареног / неупотребљивог телефона ако замените 3Д додирни слој како је горе описано?

ЕДИТ: Раставио сам 6С екран. Они су идентични, осим што је позадинско осветљење на дну 7, а преко 6С 6 горњег дела. У будућности ћу то уређивати како се укаже прилика. Било би ми драго да некога прођем кроз покушај ако имају резервне покварене телефоне.

18.02.2017 од стране Јамие

Након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробавање. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.09.2018 од стране билла.4иоу

Јацк Ницолсен понекад можемо поправити поцепане кућне тастере. Стварно зависи од степена оштећења и места раскида.

12.04.2018 од стране Ране

Реп: 169

Када дугме за мој дом одбије сарадњу, дајем му нови живот

Како заменити додирну ИЦ на почетном дугмету

Реп: 263

Хеј момци,

Можда бих и ово требало да објавим у нити иПХоне 6С. Након ажурирања на иОС 10, открио сам да не ОЕМ уређаји не раде на иПхоне 6С.

Ово би овде могло бити повезано ако замена коју користите за иПХоне 7 није ОЕМ. Мислим да је Аппле додао нову „безбедносну“ меру.

Коментари:

Приметите чип на полеђини екрана иПХоне 6С. То би могли да користе за потврду идентитета са матичном плочом ...

20.09.2016 од стране Мицхел Лавацхе

Додирни иц чип је такође иза екрана. Не заборави то.

20.09.2016 од стране Бен

Дефинитивно сам мењао екране независних произвођача на 6С са иос10 бета. Готово сам сигуран да сам то управо учинио пре неки дан, на 6С са иОС 10. То је био дугогодишњи купац и сустизали смо то. Тако да бих могао погрешити. Још нисам радио на 7. Чији добијање екрана или купци спремни да плате мање од 250 долара?

29.12.2016 од стране иМедиц

Заправо се појавио проблем када је једна од фирмваре-а в11.к.к прекрила телефон, али је на крају Аппле то поправио због огромног притиска јавности. Па, сада са иПхоне Кс, ако не замените екран оригиналним екраном (то је део од 400 УСД!), Неће радити са јефтинијим екранима од 200 УСД. Контролни чудак Аппле је поново на томе!

14.08.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 581

Имао сам исти проблем. Али поправио сам. 3Д кабл за додир и почетни тастер (један кабл) врло је крхак. Уклоните металну задњу плочу са задње стране екрана и проверите комплетан кабл. Моја је сломљена. Замењујем цело позадинско осветљење + 3Д Тоуцх (Уклањање старог позадинског осветљења + 3Д Тоуцх је веома тешко) и Тоуцх ИД ради без икаквих проблема.

Ако имате питања, слободно ми напишите поруку.

Коментари:

па ово можда има смисла.

02.09.2017 од стране Јулиус осилиа

Ово је потврђено да ради

18.02.2017 од стране Јамие

Тако је. Изнад сам дао детаљна упутства како да извршим пренос. 3 за 3 до сада.

27.02.2017 од стране Јамие

Урадио сам исту ствар .... само сам заменио оригинално почетно дугме са оригиналног напукнутог екрана на други екран, дајући ми неодзивни додирни тастер за ид / хоме. испробана замена на оригиналном напуклом осипу и све ради. Дакле, не знам да ли је други нови екран стигао са лошим равним конектором или је Аппле ставио нешто што треба да се поклопи (попут чипа негде у позадинском осветљењу) са дугметом за почетак, али заменио сам нови екран, стари метал позадинску плочу и СВА ДЕЛА ОК :) хвала Мариусе

хттпс: //ввв.иоутубе.цом/ватцх? в = 4ДИуНХТН ...

31.05.2017 од стране Онииаки

Иако горња метода може да делује, изгледа као прилично тешка операција и можда није за све.

Након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробавање. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.09.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 137

Ово је репост, али имали смо исти проблем и данас. до данас смо поправили око 10-12 и7 и 7 плус телефона без проблема, али на овом је почетно дугме престало да реагује (отисак прста је радио у реду). После замене екрана, покушаја са донаторским телефонима итд., Ништа. Зато смо направили резервну копију телефона, спустили га у ДФУ режим и извршили потпуно враћање. Дугме Почетна вратило се сасвим у реду.

Ажурирање (15.05.2017)

Раније сам објавио да смо имали овај проблем, поново повезао испуштени телефон на ДФУ и обновио га и био сам у реду. Од тада смо поправили више од 50 модела ипхоне 7 и 7 плус, и уопште није било проблема, мислим да је за нас прво било рано серијско издање слично проблемима са хаптичним повратним информацијама у серијама 6с.

Коментари:

Како сте ушли у дфу режим ако почетно дугме није радило Петер?

13.04.2017 од стране Логан

Постоје услужни програми који могу присилити телефоне у ДФУ режим. Стално га користим у својој продавници за поправке. Зове се РецБоот. У основи, телефон прикључите на рачунар и РецБоот га присили у ДФУ режим. Супер лако.

19.04.2017 од стране Капетан Сатцхмо

иПхоне 7 не користи почетне тастере за прелазак у дфу режим, користи дугме за напајање и утишавање звука

09.05.2017 од стране Аустин Тејлор

Аустин Таилор ФТВ !!!!

23.05.2017 од стране Технички лекари

Ово је цудно! Направио сам ДФУ и дугме за почетни екран и даље не ради. Међутим, уместо тога, добио сам „виртуелно“ почетно дугме.

10.06.2019 од стране катхвицк2

Реп: 60,3к

Да ли сте оригинално почетно дугме заменили новим ЛЦД-ом?

Коментари:

оригинално почетно дугме не ради на новом ЛЦД-у, већ само на старом ЛЦД-у

20.09.2016 од стране Алберт

Чак и за 2 нова ЛЦД-а?

20.09.2016 од стране Том Цхаи

Да за 2 нова ЛЦД-а

20.09.2016 од стране Алберт

Занимљиво. Сада нам је потребно још узорака за експериментисање, тако да можемо потврдити проблем и можда пронаћи решење.

20.09.2016 од стране Том Цхаи

Исто И мене занима, нисам нашао никога ко је успео да промени екран, а да дугме за почетак задржи да нормално ради.

22.09.2016 од стране Бен

Реп: 57,3к

Објављивање овде да бих могао да останем на овој теми

Коментари:

Следећа тачка ->.

28.05.2018 од стране Ране

Реп: 73

То је након тржишних екрана, то видимо сваке године са новим иПхоне уређајима. Увек постоји нешто што произвођачи требају да реше кинкс. 5Ц је имао лоших проблема са додиром, 6 је имао проблема са подизањем оквира, 6с са присилним додиром, а сада са 7 то је поновно додиривање / позадинско осветљење.

Одговоре бисмо требали добити од добављача. И иФикит екрани раде исту ствар, покушао сам. Имао сам само неколико екрана различитих добављача. Тренутно је попут игле у пласту сена.

Реп: 157

Након што сам јуче имао проблем са почетним дугметом иПхоне-а 7 (али ТоуцхИД на заменском екрану ЈЕСЕ радио, што је чудно) јуче сам био прилично опрезан са иПхонеом 7. Употребљавао сам топлотни пиштољ за загревање задњег дела телефона (лагана топлота до тачке да се метал „загрева“) и мало загревања на ивицама екрана, избегавајући дугме за почетни екран. Употребио сам оштрицу жилета да бих клизнуо испод ивица екрана, не више од 1/8 инча. НИШТА нисам одспојио, али када сам поново укључио телефон на тестирање, ни почетно дугме ни тоуцхИД више нису радили . Опет, осим пуког подизања екрана са металног оквира, ово је нетакнути оригинални екран и почетно дугме о којем говорим. Такође, мислио сам да је то можда била моја машта, али могао сам се заклети док сам грејао леђа (а телефон је био искључен) осетио сам како механизам хаптичних повратних информација вибрира, као да је додирнуто дугме за почетак.

Ажурирање 15 минута касније: и тоуцхИД и дугме за дом раде на екрану за замену након стављања у промет, па претпостављам да су каблови за почетни екран оригиналног екрана оштећени током поправке. Мислим да је то била врућина, макар и блага - НЕМА оштећења каблова од оштрице жилета. Још нисам инсталирао задњи метални оквир на екран након продаје. НАПОМЕНА: Једна ствар коју сам урадио различито од јучерашње неуспешне поправке је да овај пут НИСАМ уклонио сићушни гумени прстен са унутрашње стране почетног дугмета, за који сам сматрао да је само хидроизолација. Мислим да је то можда од виталног значаја у функционалности овог новог почетног дугмета. Такође сам се побринуо да је метални носач дугмета за почетак правилно постављен (пластична кврга на левој страни била је потпуно унутар кружног размака носача) и да су остала три вијка била на месту пре него што сам заврнула вијак за стварно дугме за дом. Такође сам стекао навику да не стављам почетно дугме на магнетну подлогу са шрафовима.

Коначно ажурирање: након што се тржишни екран потпуно инсталира и додирни тастер и дугме за дом и даље раде исправно.

Коментари:

Хвала .. ово је занимљиво .. јер ово поново указује на „загревање“ као кривца. Као што описујете, избјегавали сте да ХБ усмјерава топлотну пушку само у бочне дијелове, али могло би бити да је ионако покупио мало топлоте. Често се изненадим колико „грубе топлоте“ покупе нежељени предмети, попут металних алата који леже поред или чак близу нпр. иПадс .. где користим више топлоте него било која друга поправка. Када узимам склоп екрана, откопчам га на дну, а затим се крећем ноктом палца, истовремено подижући оквир .. Пуно је бржи и 100% сигуран за кућиште - Без огреботина - Не топлота!

Ох, успут. Ако прочитате овај „Гед“, молим вас, немојте му дати минус због размене искуства, иако то можда није „решење“, пут до таквог је често поплочан искуствима ... хвала!

03.07.2017 од стране ФИКС4У.ДК

Тачно иста ствар ми се десила јуче. Не поправљам се за живот, већ само за породицу и блиске пријатеље. Знао сам да је за иПхоне 7 потребан трокрилни управљачки програм, али нисам схватио хиљаду. Отворио сам телефон ВРЛО лаганом топлотом око ивица и у њега упао металним пудером. Успео сам да уклоним штитове да бих искочио каблове, а онда сам схватио да су главе вијака премале за врх који сам имао. Наставио сам да поново вратим телефон, а сада је почетно дугме бескорисно, као и 3Д Тоуцх. Био сам изузетно опрезан са овим телефоном. Увек морам да започнем, али посебно када то радим први пут. Да ли закључујемо да чак и НАЈЛАЖА врућина индиректно узрокује овај проблем? То је лудо. Имам нови екран и када добијем одговарајуће алате, наставићу и заменићу га. Неки предлози иду напред?

08.06.2017 од стране Јаред Гутхрие

Јаред Гутхрие не, не закључујемо да је топлота проузроковала штету .. закључујемо да сте уметнули алат више него што је требало и оштетили каблове или сте поцепали при подизању паравана.

08.06.2017 од стране Ране

Топлина дефинитивно није проблем.

Оштетили сте кабл помоћу свог алата више него вероватно, јер и 3Д Тоуцх и дугме за почетак не раде, то је јасан знак да је кабл оштећен јер оба пролазе кроз исти кабл.

08.07.2017 од стране Гед

самсунг ноте 3 се неће укључити

Врућина и / или физичка оштећења могу имати неке везе с тим, али чини се да је проблем са дугметом за дом прилично случајан. Неки корисници су фиксирали десетине телефона заредом без икаквих проблема, док су други, укључујући мене, имали 4-5 телефона у низу са проблемом са дугметом за дом. На телефонима професионално радим више од две деценије и изузетно сам пажљив (попут оцд-а) док радим на телефонима, али чини се да ово питање у последње време постоји. Мој закључак је да оштећени тастери и флексибилни каблови имају улогу, али је тешко утврдити тачан узрок у сваком случају.

Након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробавање. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.09.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 439

Проверите унутрашње каблове на месту на које се повезује дугме за почетак и уверите се да су сви прикључци чврсти

Коментари:

Здраво,

Тестирао сам га неколико пута, али дугме за почетно место неће одговорити, тестирао сам са два ЛЦД-а,

ради само са оригиналним ЛЦД-ом који је иПхоне добио, то су заиста чудни проблеми.

19.09.2016 од стране Алберт

то мора бити оригинално почетно дугме да би функционисало. оригинал је на оригиналном екрану, па додирни ИД неће функционисати са заменом екрана.

20.09.2016 од стране ренехолмс

Мистерија се продубљује, пошто је почетно дугме престало да ради након замене екрана, А такође је престало да ради чак и након што је ОРИГИНАЛни екран враћен заједно са оригиналним почетним дугметом!

Имајте на уму, максимално сам пазио док сам обављао поправку и верификовао све везе и флексибилни кабл микроскопом од 500 долара без апсолутно видљивих оштећења. Могу само да закључим да се почетно дугме некако оштетило током растављања и / или током почетног оштећења екрана.

Након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробавање. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.09.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 151

Здраво момци

Делим овде своја искуства са поправкама екрана иПхоне 7:

До прошле недеље сам урадио 7-8 ЛЦД оригиналних склопова Фокцонн, (и један обновљени склоп), све без било каквог дугмета за почетни екран или других проблема.

За све ове, поново сам користио ХБ / Тоуцх тастер и све остале „мале делове“, премештајући их са напуклих екрана. НИСАМ померио задњу плочу помоћу продужног кабла ХБ кључа,

Употребио сам ВРЛО мало топлоте на доњем делу металне задње плоче ЛЦД-а, да натерам лепак да пусти ЛЦД / Тоуцх флекс. Потребно је врло мало топлоте, јер је материјал танак и муњевито се загрева. Боље применити малу количину топлоте, него повући флексибилне каблове.

АЛИ мој срећни низ се изненада завршио ... Онај који сам добио у радњи прошле недеље, имао је сломљен екран И малу пукотину на стакленом диску ХБ. ХБ је био / је мртав .. (такође пре замене екрана, што ми је купац заборавио да каже). Дакле, без клика / додира.

Пао је на плочник, из 'висине сандука', а телефон је сада бескористан и не могу да помогнем свом купцу због ових подлих / дечијих грађевинских политика из Апплеа, а јер га је пао, нема ни гаранцију .

Резултат је један смешно скуп „Јет Блацк - 256 ГБ“ - стар само ЈЕДАН месец дана и спреман за отпад.

Чуди ме да се Аппле чак труди да намерно троши време и новац стварајући гњаважу и сметње својим купцима, а после и нама 'поправљачима'. Они зарађују милијарде, тако да заиста не схватам поенту. То би се могло показати још већом сметњом од „Грешке 53“, ако је некако не реше, у каснијим ИОС-има.

Заправо се надам да постоји још једно објашњење за ово, али чак и након озбиљних шпекулација, још увек не схватам зашто ХБ морају бити упарени са логичким плочама? Неки интелигентни ппл покушали су да објасне да је „направљен тако да отежава рад око функције додирног ИД-а“. Али зашто би упаривање одређеног читача са плочом то отежавало. Имате само 5-ак покушаја, док иПхоне ионако не захтева шифру. Даље, претпостављам да се „подаци о отисцима прстију“, прочитани током подешавања, чувају на логичкој плочи .. НЕ у ИЦ-у на флексу, и самим тим цела идеја о упаривању апсолутно нема смисла .. ни за мене у сваком случају.

Као резултат свега овога, плус недостајући мини прикључак, истурени објектив камере, неспретно постављени тастер „тастер мировања“, монопол (и неколико других сметњи), одлучио сам да ће мој следећи телефон бити поклапајући се са брендом, који на крају имена има 'и' ... не на почетку!

Коментари:

Ово није решење, већ је превара.

28.02.2017 од стране Гед

И почетно дугме је претходно сломљено, као што сте споменули, па ово нема никакве везе са поправком.

28.02.2017 од стране Гед

Веза на ХБ за укрцавање мора бити шифрована како би се осигурало да подаци не могу да се читају од злонамерних хардверских или софтверских хакова. Међутим, Аппле је изабрао једноставно статичко симетрично шифровање кључа уместо сложеног, сигурног, али заменљивог подешавања јавног кључа.

У њиховој перспективи, „ми“ то можемо поправити, па је поправљиво. „Није нас брига шта раде момци из треће стране.

28.02.2017 од стране Том Цхаи

Хвала Том .. што си додао мало смисла у конструкцију. Нисам на то мислио .. али озбиљно. Да ли би ико икада покушао да украде податке о отисцима прстију ..? Тешко то замишљам, али наравно .. МОГУЋНОСТ је ту, а са „лудим супер врхунским нивоом безбедности“ Јабука, они би то можда само желели блокирати .. -)

03.02.2017 од стране ФИКС4У.ДК

@Гед:

Да, био сам фрустриран у то време .. и никада нисам прогласио оно што сам написао као решење. Чак сам у првом реду написао да делим своја искуства, очигледно у вези са демонтажом избегавајући оштећење продужетка ХБ-флек .. покушавајући тако да помогнем другим корисницима .. па хвала пуно на минусу .. Погрешио сам наравно, заслужујући минус, и заиста вас поштујем што сте ме тако поставили.

03.02.2017 од стране ФИКС4У.ДК

Реп: 13

Поправљам иПхоне 7 плус и променио сам екран, пошто је оригинал био покварен, задржавајући све остале оригиналне делове, као што су горња камера / звучник и дугме за дом, открио сам да када горња камера / звучник повезан на матичну плочу дугме за дом престане да ради а на екрану постоји отприлике 5-10 секунди закашњења, са искљученом горњом камером / звучником све функционише у потпуности без закашњења и могу да користим почетно дугме у потпуности, пробао сам ово са оригиналним сломљеним екраном и истим проблемом се догађа с тим, иако је раније добро функционисао (дигитализатор је био само јако пукао), такође сам сада заменио дугме за почетни екран и камеру / звучник новим деловима и још увек имам исти проблем.

Мислим да је то нешто повезано са хардвером на телефону, али нисам сигуран, молим вас помозите.

Коментари:

Имам исти проблем, да ли сте нашли неко решење ???

07.03.2017 од стране јосеанг860724

После неколико покушаја пронашао сам проблем и решење, био је положај флексибилног кабла камере, потребно је да спојите флекс на положај каблом према доле, ако кабл у другом положају повежете дугме хоме престати да ради...

07.03.2017 од стране јосеанг860724

Према мом искуству, истина је да горњи флексибилни кабл за камеру / звучник мора бити повезан, у супротном почетно дугме неће радити. Међутим, након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробати. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.09.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1,4к

Дугме Почетна на иПхоне 7 неће радити ако сте заменили нови екран. Ако је екран сломљен и жели да дугме за почетак функционише, пошаљите иПхоне у Аппле продавницу.

Коментари:

Није тачно ... морате уклонити стари ХБ (пажљиво!) На нови екран. Једноставно истраживање пријатељу :)

09.08.2017 од стране Вес

шта је ХБ?

26.08.2017 од стране султан 393

ХБ значи почетно дугме

27.08.2017 од стране Каие

Реп: 49

Заправо, имао сам исти проблем. Покушао сам да прилагодим Хоме дугме интензитета, променио брзину клика на почетно дугме и користи АссистивеТоуцх да надјача овај проблем. И стварно ми је пошло за руком.

Коментари:

@ Ангела Деркел

05.02.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 13

Бар у овом случају могу да потврдим да је замена прок сензора на ипх 7 вратила дугме за почетну страницу у пуну функционалност.

Реп: 13

Ажурирање - имао сам исти ХБ проблем - поправио сам свој иПхоне7 екран са иФикит екраном (није јефтин), поново користио свој ХБ и стари склоп камере / звучника. Тоуцх ИД је радио, али дугме није реаговало. Уклањање вијка са задње стране дугмета није решење. Прошао сам ДФУ, а оно што ми је дао био је „виртуелни“ ХБ који се на мом екрану појављује као дугме за дух. Мој додирни ИД отвара почетни екран и када желим да му се вратим из апликације, све што радим је да додирнем виртуелно дугме. Чудно је то, али успева.

Коментари:

Да бисте дугме за виртуални дом учинили још једноставнијим за употребу, идите на Подешавања> Опште> Приступачност> Помоћни додир> Прилагоди, а затим притисните тастер '-' 10 пута да бисте избрисали све функције, на крају притисните '+' и додајте само дугме ХОМЕ. На тај ће се начин почетно дугме на екрану понашати потпуно као хардверско дугме, без икаквих додатних нереда. )

10.08.2019 од стране билла.4иоу

Лепа опција, нисам то знао, хвала на ажурирању

18.05.2020 од стране Адам Маитрот

Хвала што сте ми уштедели пар долара

02.06.2020 од стране Миколај Лукановић

Реп: 13

ЗДРАВО:

У мом случају је била флексибилна предња камера / звучник / сензор. Након промене флекса, почетно дугме успешно ради.

Коментари:

То је зато што су изашли са новим резервним тастерима за кућу за иПхоне7 и 8 који враћају само функцију куће, али не и сензор отиска прста (јер је то шифровано). Боље је него ништа. )

Када купујете једно од ових нових дугмади, то је или у опису, или је цена изнад 10 УСД / дугме. Старе јефтине око 3 долара не раде.

03.03.2020 од стране билла.4иоу

Након промене флекса, почетно дугме успешно ради.

Хвала, имам исти проблем

29.04.2020 од стране Миколај Лукановић

Да ли имате неки водич како променити флекс?

14.05.2020 од стране Сандер Имадлин

Реп: 439

Покушајте да замените кабл везе почетног дугмета помоћу оригиналног на новом екрану. Под управљањем је на ЛЦД-у

Коментари:

Да ли већ знате да ли је ово решено?

26.10.2016 од стране Геррое

Мислим да то примећујем након искључивања екрана и поновног прикључивања на дно куће више није радило. Имао сам радни иПхоне 7 без пукотина. Када сам главом извадио екран и заиста га на другом, а хомеботтон је био не радим на другом телефону са другачијим склопом и кућним дном. Кад сам напред, извадио сам га и ставио на његов оригинални иПхоне и оргинАл екран, али кућно дно престаје да ради на оба телефона шта да радим шта би то могло значити као поправак продавница

29.12.2016 од стране Хецтор Батиста

Проблем са флексибилним каблом вратио се у 2016/2017 са заслонима за обнављање ниског квалитета. У данашње време то је сортирано мање или више. Да бисте избегли овај проблем, немојте куповати јефтине „буџетске“ екране (20-30 УСД), већ набавите добре ствари (40-50 УСД). )

30.08.2018 од стране билла.4иоу

Хвала вам на коментару, мислим да ће ми ово помоћи да решим проблем са мојим телефоном

04/05/2020 од стране Зимбебабв Армете

Реп: 49

Неко покуша ово, Направите резервну копију иПхоне 7, замените екран резервним екраном, затворите га и ставите у ДФУ режим, пустите да се сам обрише, а затим га вратите у ДФУ режим. занима ме само да ли ће заменити фирмвер и прихватити нови екран и ХБ као оригинал. Урадио бих то, али немам иПхоне 7 за тестирање.

Коментари:

Не, неће. ХБ мора бити ресетован помоћу сервисног софтвера, било које радње на нивоу корисника једноставно одбијају да раде. То је доказано небројено пута, зато не губите време и новац.

18.12.2016 од стране Том Цхаи

И опет!!! додати. Мислим да ће вам требати ХБ да пребаците телефон у ДФУ режим. Дакле, након замене ХБ више не ради, што значи да у више не можете ући у ДФУ. Ово је озбиљно. Не губите време као @томцхаи речено горе.

25.12.2016 од стране Абдул Галиб |

На иПхонеу 7 уместо да држите почетно дугме држите притиснуто дугме за смањење јачине звука за ресетовање, тако да мислећи да бисте иПхоне требали ставити у ДФУ истом методом, нисте покушали, али само мислите да ће то успети.

26.12.2016 од стране ДЦ ЛифеТецх

Нисам чуо да би то успело. Али ако не знамо, требало би бар да покушамо. Ово би могао бити начин на који је Аппле покушао да нас (сервисере) спречи да радимо на овим телефонима. Као грешка 53

26.12.2016 од стране иМедиц

Да, то нажалост неће функционисати, телефон ће се једноставно поново покренути, и опет су вам потребни потпуно исти делови.

29.12.2016 од стране МАРИАН ИГНАР

Реп: 1

Да ли је неко пронашао поуздан посао или може да се увери да замена екрана неће радити. Још увек добијам опречне извештаје. Неки кажу да дугме које не ради представља само лошу поправку, други кажу да је Аппле поново настројен.

Коментари:

Чини се да је све горе наведено ... ако је почетно дугме или његов флексибилни кабл сломљен, потпуно је снимљен, осим што ће га однети у Аппле продавницу на замену.

С друге стране, то би такође могао бити узрокован продужним флексибилним каблом дугмета за почетни тастер који пролази кроз задњу страну ЛЦД-а и / или оштећеним флексибилним каблом камере / звучника на врху. Зато их пажљиво прегледајте пре него што се обратите Аппле продавници.

Након што сам прочитао пуно предлога, ево једног који ми је звучао занимљиво. Ето, ово решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.10.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1

Решила. Недавно сам имао овај проблем на иПхоне 7 Плус. Први пут сам добро заменио екран. Тада сам приметио да сензор који искључује екран приликом позивања није радио.

Када сам други пут отворио телефон када сам га поново саставио, добио сам поруку о дугмету за почетник који можда треба услугу. Телефон је такође био изузетно спор. Предња камера није радила, као ни сензор. Многе апликације су престале да раде.

Помоћу свог електронског микроскопа могао бих да уочим проблем са матичном плочом. Заменио сам мале чипове и све је радило добро. Добио сам неколико сати главобоље и зечјег рупања.

Овај проблем је углавном због неисправног екрана, али понекад може бити и матична плоча.

Власник сам и водим малу сервисну радионицу у Шведској.

Коментари:

Добар посао, Тони, нажалост, већина појединаца или чак продавница немају потребну опрему за микро поправке на нивоу плоче.

Узрок томе може бити и продужни флексибилни кабл дугмета за почетак који пролази кроз задњу страну ЛЦД-а и / или оштећени флексибилни кабл камере / звучника на врху. Зато их пажљиво прегледајте пре него што се обратите Аппле продавници.

Након што сам прочитао пуно предлога, ево једног који ми је звучао занимљиво. Ето, ово решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

03.10.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1

То је нешто друго, догађају се друге ствари. Стално имамо проблем да смо морали да престанемо да поправљамо иПхоне 7 у нашој продавници. Данас сам се играо са својом особом иПхоне 7. Отворио сам телефон за 140 степени и не радећи ништа друго вратио сам га и тастер за почетну страницу престао да реагује. Чита ми отисак прста, али нема клика.

Коментари:

Поправио сам многе иПхоне 7 и 7 плус и нисам имао проблема.

Ако је почетно дугме престало да реагује након што га је само отворило, оштетили сте кабл на десној страни телефона.

Или користите превише топлоте, постоји мали чип који се налази на флексибилном дугмету за дом, ако је оштећен, Тоуцх ИД ће и даље радити, али нормална функција дугмета за дом неће, мораће да се замени, поново кугла , или ће можда чак и преобликовање успети.

То је нешто што радите.

29.07.2017 од стране Гед

мајсторски трактор за траву неће се покренути без клика

Претпостављам да сам данас узео 2 7 плус, одвојио сам времена за то. Испало је стварно добро.

Мислим да једноставно морам бити јако опрезан

29.07.2017 од стране АБДУЛЛАХ ФАРРУКХ

Његов Аппле софтвер. Да ли су сви предлози, премиум екран, циклус напајања, враћање, поново коришћени фабрички тракасти кабл, други екрани итд. Без радости. Дозвољено је ажурирање са 10.3.2 на 10.3.3 и воила! Све то функционише.

Препорука: Не дозволите да се телефон напаја искљученим хардвером и задржите оригинално дугме Почетна. Хардвер је био у реду. Чини се да је телефон осетио да је отворен и / или замењен хардвер и ушао у снит. Нема сумње да ће Аппле тврдити да је то безбедносно питање, вероватно сигурност поправке $$$$.

08.01.2017 од стране Том Х.

Имао сам исту фрустрацију са 5 иПхоне 7 уређаја заредом, док сам користио скупе ОЕМ екране од 50 долара.

После пуно истраживања наишао сам на предлог који ми је звучао занимљиво. Ето, ово решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

14.03.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 85

Моје искуство је двоструко ... или сломите ХБ или је флексибилност екрана неисправна. Од стотина које сам урадио, ово су једина два проблема која сам видео. Мислио сам да сам сломио ХБ на једној од најновијих поправки, испробао 5 различитих екрана и одустао. Испоставило се да сам имао лошу серију нееменованих екрана који су имали неисправан флекс (тамо је озбиљна пех!).

Само будите опрезни са уклањањем ХБ (нежно подигните мало удесно, али изо спреја и играће карте и лепо излази, будите нежни око чипа у10 иц (велики иц у средини ХБ), може се заменити, али треба вам скиллз!

Набавите квалитетне екране, знам да људи воле да максимизирају профит јефтиније на екранима, али за ип7 какав је сада не вреди, на крају премештате само ХБ више и то изазива додатни стрес на ионако слабом каблу. Од сада идемо у реновиране оригиналне ЛЦД екране и имамо одличне резултате, око 95% свих екрана ради савршено.

Нисам видео никакве проблеме са СВ-ом или само њиховим отварањем, ИМО су само митови за лоше поправке.

Коментари:

+1. Ако иПхоне не ради исправно након замене екрана, почетно дугме је оштећено због напрезања кабла током уклањања. ИЛИ имате лошу флексибилност на екрану. Такође, искључите иПхоне док га сервисирате!

15.10.2017 од стране Рицхард Росенбергер

Реп: 1

Испао ми је екран и7. Отворио сам екран и схватио да је то био много већи напор од осталих телефона. Вратио сам екран. Сада се почетно дугме неће покренути.

Неки предлог?

Реп: 1

Проблем је у томе што дугме и7 афтер хоме хоме не може да функционише, бар за мене сам покушао неколико, али без успеха.

Коментари:

Проблем је у томе што почетни тастери за кућу не могу радити за и7, бар за мене сам покушао неколико, а ништа.

24.08.2017 од стране Омар

Реп: 23

замењујем екран, почетно дугме ради, али Тоуцх ИД који скенира не ради све, ¿има ли трагова?

Реп: 1

Здраво, променио сам комплетну обнову ип6 за нову задњу кућиште, све траке замењене са оригиналног Аппле екрана испод металне плоче и премештено оригинално почетно дугме .ХБ ради, али не препознаје скенер отиска прста. Речено ми је да узмем мала квадратна плочица испод конектора који ХБ конектор повезује на екран налази се испод траке екрана. да ли је то тачно? Ажурирао сам иОС, али није превагнуо. Немам ништа против да будем искрен, јер још увек могу да унесем четвороцифрени приступни код за отварање телефона. Им размишљам да учиним исту надоградњу на плаву или црвену задњу јурњаву за свој ип7, али након читајући све постове уморан сам од нестрпљења да сада отворим ип7 само у случају да ХБ уопште престане да ради. ово је само зато што се мој телефон разликује због оштећења. било који податак о овој надоградњи, тако да једном имам оперативни ХБ и на шта треба пазити.

Ажурирање (01.05.2018)

.

Реп: 23

Само ажурирајте или вратите иОС.

То ми помаже.

Реп: 1

РЈЕШЕЊЕ ЗА КУЋНО ДУГМЕ !!

Имао сам исто издање дугмета за почетак као и многи од вас, са 5 иПхоне 7 заредом док сам користио скупе ОЕМ екране од 50 долара.

После пуно истраживања наишао сам на предлог који ми је звучао занимљиво. Ето, ово решење је заиста успело !! Једноставно сам олабавио завртањ на задњој страни почетног дугмета који га држи на металном држачу, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

Сви кредити иду на:

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

Што је сасвим логично, јер би лагано искривљење сензора на додир могло проузроковати његов квар, стварајући све страшне проблеме са додиром. Сада би могли бити и други узроци, попут јефтиног / неквалитетног заслона за замену (не будите јефтини! Хахаха), покварена врпца или оштећени софтвер који се сви могу прилично лако решити, али олабављење завртња дугмета за почетно место требало би да буде прво покушао. :)

Коментари:

Нема проблема, и верујте ми, чак и за ову технологију од 1999. године, прилично дуго ме је то спутавало. Чини се да то може бити узроковано сломљеном врпцом (и горњим и доњим сензорима), или једноставно превише затегнутим завртњем сензора за додир који омета његов нормалан рад. А разлог зашто се додир синхронизује заједно са главном плочом је изван мене, мислим да је то једноставно глупо и монополистички. Није да ће неко лемити жице да би вам украо отисак прста. лол

31.03.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 13

Имао сам овај проблем са сломљеним ипхоне 7 плус који сам купио са оштећеним екраном. Телефон је савршено радио са испуцаним екраном, укључујући почетни тастер и додирни ИД, али кад заменим екраном за копирање, почетни тастер и додирни ИД не би функционисали, па сам делове вратио на стари оригинални екран и оба су радила . Затим сам купио оригинални реновирани ЛЦД у другој продавници делова и оба тастера за почетни тастер и додирни ИД су радили.

Ово је повезано са хардвером .. за ипхоне 7 / 7плус препоручујем употребу врхунског ЛЦД-а уместо јефтине копије. Такође до овог проблема може доћи ако сте били прегруби са самим почетним дугметом, зато га обавезно загрејте пре уклањања са оригиналног лцд-а.

Коментари:

Имао сам исти проблем са дугметом за почетак као и многи од вас, са пет иПхоне 7 заредом док сам користио скупе ОЕМ екране од 50 долара, али то није био прави узрок.

После пуно истраживања наишао сам на предлог који ми је звучао занимљиво. Ето, ово решење је заиста успело !! Једноставно сам олабавио завртањ на задњој страни почетног дугмета који га држи на металном држачу, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

Сви кредити иду на:

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Ово можда неће све поправити, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

Што је сасвим логично, јер би лагано искривљење сензора на додир могло проузроковати његов квар, стварајући све страшне проблеме са додиром.

Сада би могли бити и други узроци, попут јефтиног / неквалитетног замена екрана, сломљене врпце или оштећеног софтвера, што се све може прилично лако решити, али прво треба покушати олабавити завртањ дугмета за почетни екран. :)

31.03.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1

*** КОНАЧНО РЕШЕЊЕ ЗА ФИКСИРАЊЕ БРОЈА СЕНЗОРА ДОДИРА !! ***

Момци, имао сам исту фрустрацију са пет различитих иПхоне 7 уређаја, док сам користио скупе ОЕМ екране од 50 УСД, тако да није увек екран тај који узрокује проблем.

Након читања свих ових порука, ево неколико занимљивих за испробавање. Ето, гле, друго решење је заиста успело !! У потпуности сам уклонио тај један завртањ, поново покренуо телефон и почетно дугме је почело савршено да ради.

27.06.2017 од сам

Покушајте да замените горњи флекс кабл камере / звучника / сензора близине новим и све би требало поново да функционише у реду. То изгледа неисправно ако проузрокује да телефон делује када је повезан. То можете заменити новим и све би требало поправити.

31.05.2017 од сцреенсавиорс

Отпустио сам завртањ иза средине почетног дугмета (држећи га за метални носач) и то сада магично делује. Можда ово неће поправити пуно њих, али успело ми је. Управо сам затезао тај шраф, али сигурно је био превише.

Што је сасвим логично, јер би лагано искривљење сензора на додир могло проузроковати његов квар, стварајући све страшне проблеме са додиром.

Такође, горњи флексибилни кабл за камеру / звучник мора бити повезан, иначе ће дугме за почет функционисати.

У закључку, користите само висококвалитетне екране (не будите јефтини! Хахаха) и немојте претерано затегнути један завртањ на задњој страни сензора за додир. Што је сасвим логично, јер би лагано искривљење сензора на додир могло проузроковати његов квар, стварајући све страшне проблеме са додиром.

Коментари:

@Анвар Закир

18.04.2018 од стране билла.4иоу

@Баладева Ратна

05.02.2018 од стране билла.4иоу

Да, увек купујте најквалитетније делове ...

21.05.2018 од стране Флица Хуссеи

Напомена: Ако имате сервис, не бојте се тражити поштену цену уместо повољне подрумске цене за ваше делове и услуге. Коришћењем доброг висококвалитетног екрана можете са сигурношћу понудити једногодишњу гаранцију, док онај други са улице неће моћи са својим јефтиним јебеним екранима или ће се зачас покварити. Већина купаца се сети када имају добре делове и услуге)

14.08.2018 од стране билла.4иоу

@ Алек Сандер

Па, Алек, пуно „јефтиних“ отплаћених продавница користи делове за смеће и не схватају да ће их то дугорочно коштати, а не куповина првокласних. Чак и ако га добављач размени, време и напор потребни за паковање, писање белешке, отпремање, праћење, чекање, коштаће више.

Сваког дана купци уђу у моју радњу тотално згрожени поправком у тржном центру радећи ову врсту срања. Ваљда лоше за њих, добро за мене. )

31.08.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1

Дакле, купујем ипхоне 7 са сломљеним екраном и почетним дугметом, па које алате и делове морам да купим? Може ли ми неко можда помоћи?

Коментари:

То је питање попут: „Управо сам купио аутомобил у судару, који делови и алати су ми потребни да бих га поправио?“ Сигурно не бих ни помислио да поправим аутомобил који се срушио, тако да је у вези с тим вероватно боље да га однесете у локалну професионалну телефонску радњу. Понекад је изазов чак и за професионалце који то раде годинама, а камоли за некога ко тражи који делови и алат би били потребни. Заиста не кошта толико (мање од сто) и уштедеће вам тону главобоље. Само предлог, радите шта год желите.

09.10.2018 од стране билла.4иоу

Реп: 1

Мислим да је ово ново решење за почетно дугме Ипхоне 7

хттпс://иоуту.бе/ЈВ6тл04-Рдк

хттпс: //ввв.унионрепаир.цом/нев-цхаргинг ...

Реп: 1

мој и телефон 7 плус куци кључ не раде после екран замена како решити овај проблем

Реп: 325

Или флексибилни тастер за почетни екран на новом екрану не ради - или је кабл у дугмету сам оштећен. Ако је флексија на екрану - користите други екран, ако је пукотина на почетном дугмету флексибилна, постоји проблем. Само Аппле може да замени почетне тастере за иПхоне 7/8. Међутим, недавно је „измишљено“ решење које иде око јабуке. Можете купити нови цхаргефлек, где је уз њега и ново почетно дугме, које ће заобићи проверу хардвера приликом покретања и натерати вас да користите телефон. Међутим без ид-а додира, ау неким случајевима и муња неће радити са слушалицама .. :)

Реп: 1

Дакле, ажурирајте ... моја ћерка је испустила иПхоне 7Плус и екран се разбио. Заменио сам га комплетом за замену екрана, а један је заменио све што је функционисало, осим тастера за почетак. Ни функционалност ни скенирање отиска прста нису функционисали. Раздвојио сам је и неколико пута безуспешно проверавао везе. Отприлике три недеље касније она га је поново бацила и претукла, а моје самопоуздање срушило. Однео сам га у киоск за поправак у тржни центар и заменили су екран и сада све функционише? Дакле, нисам баш сигуран шта је то поправило или зашто раније није функционисало.

Коментари:

искрено, то је највероватније био екран који сте користили. радим у сервису и пролазимо стотинак недељно. случајно ћемо имати потпуно нове екране који или неће препознати почетно дугме или ће проузроковати покретање уређаја. потврђујемо тестирањем истог екрана на другим уређајима. замените екран са другим и то добро функционише. наша теорија је да је то кабл који иде од конектора за почетно дугме до логичке плоче. можда кинк или само лоша трака. у сваком случају то се често дешава код неколико произвођача екрана. ид тражим повраћај новца на оном екрану који сте првобитно покушали да сам ја.

04.02.2019 од стране Цхрис к

Реп: 1

Поздрав свима, и ја пролазим кроз ову бол у ** такође ... пре неколико дана заменио сам сломљени екран са не тако добрим новим и тестирао сам га (нажалост без тренутног инсталирања дугмета за почетну страницу) да видим да ли ради. Једном када сам видео да то функционише, инсталирао сам почетно дугме на нови екран, трудећи се да будем што нежнији, а телефон ми је дао поруку о грешци на додирном ИД-у. Зато сам вратио дугме за почетну страницу на сломљени екран, али пронашао сам чудно понашање: додирни екран није реаговао (и дугме за почетно више није радило). После неколико покушаја, приметио сам да ако је конектор екрана на десној страни повезан, додирни екран не реагује, са или без везе дугмета за дом. Ако је повезан само леви конектор за екран, додирни екран ради, али не и дугме за почетни екран. На новом екрану додирни екран уместо тога ради са сва два прикључка, али дугме за почетну страницу не ради. Да ли је неко од вас доживео овако нешто? Хвала!

Коментари:

Могу се сложити с тобом, исто ми се догодило пре два дана - (тужно лице)

20.05.2020 од стране Јерри Миндфул

Алберт

Популар Постс