Могу ли да убацим 16Гб РАМ-а у МацБоок Про почетком 2011. године?

МацБоок Про 13 'Унибоди почетком 2011

Модел ране 2011. године, процесор и12 или 2,3 ГХз и7 или А1278 / 2,3 ГХз.



Реп: 295



Објављено: 26.07.2012



Аппле каже да могу да надоградим РАМ са 4ГБ на 8ГБ (2к4ГБ РАМ-а). Да ли је могуће инсталирати 2к8ГБ ДДР3 СоДИММ 1333МХз картице на мој Мац?



Наставио сам и инсталирао 16ГБ РАМ меморије у свој Мацбоок. Ради добро, осим када покушам да покренем Виндовс 7 Про у боотцампу. Долази на екран за пријаву, а затим се зауставља. понекад дође само до белог екрана. Мислим да вин про7 може да поднесе 192 ГБ РЕМ-а, па у чему је проблем? Може ли то бити меморијски модел? Купио сам Цруциал ДДР3 16ГБ 1333МХз СОДИММ за Мац.

Хвала!

Коментари:



Жао ми је што копам по старим постовима, али желим да надоградим свој мбп на 16 гб и желим да знам да ли ће сви рам бити препознати.

Претражио сам мрежу до онога за шта сам способан и могу негде да нађем јасан одговор.

Хвала

31.12.2013 од стране Теконе

Хеј, момци, имам рани Мацбоок 15 инч из 2011. године и надоградио сам га на 8Гб рам (2к4Гб РАМ-а). Аппле каже да са ове везе „4 ГБ (два СО-ДИММ-а од 2 ГБ) од 1333 МХз ДДР3 меморије, два СО-ДИММ слота подржавају до 8 ГБ“:

хттп://суппорт.аппле.цом/кб/сп620

Да ли је могуће надоградити са 8 на 16Гб?

Знам да је на овај пост одговорено и да сам рекао „да можемо да надоградимо на 16 ГБ“, тим речима није тако, али схватате. Само сам желео да се уверим.

Хвала.

Арјун

04.04.2014 од стране Арјун

Арјун - За будућу референцу поставили сте питање на месту где само Одговори припадају. Молимо вас користите везу за додавање коментара до одговарајућег одговора или покрените О.К .. Сви модели 011 могу да покрећу 16 ГБ РАМ-а подржао купите Аппле, али, успева.

04.04.2014 од стране оригиналмацхеад

Хеј, додао сам 16 концерата свом раном МацБоок Про 2011-у и одрадио све веће перформансе. Био је пуж док се нисам пресвукао преко овна.

Сигуран сам да ССД-ом можете постићи додатну брзину, али зашто трошити новац када можете побољшати брзину за делић трошкова. Сваки пут кад надоградим ОС чинило се да се систем успорава. Толико тога је стављало у велику меморију на овну да је моја машина била готово бескорисна. Сада је брзина тачна тамо где ја волим и немам проблема са свим тим. Чак и стари проблем претраживања Ви-Фи-ја сваких пет секунди заиста није проблем. Купио сам меморију на Амазону и била је јефтина, а на ИоуТубе-у можете потражити упутства како да је замените у машини.

И мој МацБоок Про и мој иМац имају по 16 концерата, стари иМац је И5, а МацБоок Про И7.

Прво испробајте меморију, а онда одлучите да ли желите ССД. Можда ћете открити да ССД није потребан.

Срећно и срећне поправке

11.10.2015 од стране миата90редд

Такође сам додао 16 РАМ-а свом МацБоок Про-у из 2011. године и 500 ССД диску .. 300 УСД за све .. Потпуно нови рачунар .. Врло лако то можете учинити и сами .. тоне видео записа на Иоу Тубе-у .. топло препоручујем да радите и једно и друго. ..

01.09.2016 од стране Цлассиц Спортс

12 одговора

Изабрано решење

Реп: 115,8к

Да.

Ако је овај одговор био користан, молим вас не заборавите да вратите марку прихваћено је.

Коментари:

Потврђено, тренутно Мац: Мац боок про 15инцх почетком 2011

4гб дфр3 1067 МХз 204 пина да Превише сам надоградио на 16Гб РАМ-а у овом МацБоок-у. Сам инсталирао овна. Напомена за кориснике, обавезно испразните компактори пре него што ово покушате ресетовањем Мац рачунара и уземљите се те користите антистатичку заштиту како не бисте оштетили рачунар. Проверите да ли је меморија потпуно постављена. Укључите рачунар и покрените матичну страницу и проверите меморију да бисте је верификовали након инсталације, тако што ћете отворити приближно овај Мац да бисте видели нови инсталирани рам број.

10.12.2016 од стране Јохн

Да и ја сам .. успешно је инсталиран.

17.01.2017 од стране Мухаммад Фарооки

Имам Мац Боок Про (15-инчни, крај 2011.) и на матичну плочу сам инсталирао 2 8 ГБ (1600 МХз ДДР3). Нисам имао грешака, ниједан проблем и трчим

(2) 2ТБ у систему за укупно 4ТБ (1 на уобичајеном месту за ХД, а ја сам уклонио ЦД-РОМ и заменио га лежиштем за прикључак за други ССД). Нисам имао проблема.

2005 хонда аццорд серпентине белт диаграм

16.11.2019 од стране дов

Реп: 7,4к

Хоће ли успети?

Да.

Да ли је тотални губитак ако и даље имате чврсти диск који се окреће?

АПСОЛУТНО!

Набавите ССД, а затим РАМ. Радије бих имао ССД и 2 ГБ РАМ-а него чврсти диск и 20 ГБ РАМ-а. Све док рачунар и даље користи чврсти диск, он је по мени покварен и јадно неупотребљив.

Коментари:

Не разумем твој коментар. Уграђен је мој чврсти диск МацБоок Про 2011. Како не бих користио чврсти диск?

13.05.2016 од стране еуцхреиоу

Мислим да референца гласи на то да ако и даље користите чврсти диск („чврсти диск“) типа „плоча“, онда је то безвредно .. Али мислим да је то срање објашњење. ССД чврсти диск ће радити много брже од тврдог диска типа плоча. Замишљајте то као калкулатор у односу на оловку када радите математику. Калкулатор је много бржи, јер је све дигитално / електронски. Оловка, попут стандардног ХДД-а типа плоче, много је спорија (у поређењу) са калкулатором, јер је уређај са „механичким читањем“.

30.06.2016 од стране Рицк Валл

ХДД није бескористан, али је тачно да је ССД лако најефикаснија надоградња за било који рачунар који га још увек нема. У Мацбоок-у и даље можете задржати ХДД за спорије складиштење великих количина ако жртвујете оптички уређај. Отишао сам са оптичким уређајем + ССД, али стално ми понестаје простора на диску, делимично и због тога што се надам да ће се превише заменити да се ОС Кс не очисти. Надам се да ће додатни РАМ то решити, доводећи ово питање до пуног круга.

10.03.2016 од стране Мартијн Вос

Реп: 73

Имам мацбоок про почетком 2011 од 15 '2,0 ГХз и инсталирао сам 2 Цорсаир модула од 8 ГБ и препознаје и ради.

Али уопште нисам приметио било какво побољшање перформанси :-(

Мислим да ако надоградите на 8 ГБ учинит ћете трик ..

У неколико машина једноставно неће користити све то. Не знам, можда јесте, а нисам приметио.

Коментари:

Стављање 16 ГБ РАМ-а у рачунар није као бацање Хеми-а од 600 коњских снага у аутомобил ... Његово више попут додавања вучног пакета у аутомобил, камион или теренац ... ако већ вучете велики терет, пакет за вучу (нпр. више РАМ-а) помаже у ефикаснијем обављању посла. Да ли то има смисла? Ако нисте користили процесорски интензивне апликације ( Апликације које се користе у апликацијама за стварање садржаја попут ПхотоСхоп, Иллустратор, Финал Цут Про ) пре прекидача, тада не, нећете приметити промену после. РАМ одређује колико апликација и колико података Мац може пратити без потребе за читањем или уписивањем на медиј за складиштење (приступ ВМЕМ-у који успорава процес). Брзина прегледавања е-поште или веба ... или репродукције музике неће се приметно променити након Макинг РАМ-а. Машина већ покреће те апликације онолико брзо колико то човек може да открије, а апликација то дозвољава .. те употребе једноставно немају користи од 16 ГБ РАМ-а.

03.10.2014 од стране оригиналмацхеад

„Ако нисте користили апликације које захтевају процесор“ компаније оригиналмацхеад

Прилично сам сигуран да је мислио на РАМ, а не на процесор. Иако могу бити једно те исто, нису нужно. Отварање огромне слике у Пхотосхопу може бити интензивно РАМ-ом, а сложени филтер може бити интензиван процесор. Можда је корисно имати више РАМ-а, али неће убрзати процесорски интензиван задатак.

03.02.2016 од стране маццентриц

Дакле, ово је оригиналмацхеад. Такође имам МацБоок Про 2011, а од Ел Цапитана постаје све спорији и спорији. Обично не користим апликације као што су Пхотосхоп или ИнДесигн ... само Аппле Маил, Гоогле Цхроме и Пагес. Дакле, кажете да ако повећам РАМ, неће ли то помоћи све мањој брзини рачунара?

13.05.2016 од стране еуцхреиоу

@еуцхреиоу - Прво бих се фокусирао на чишћење ХД-а. Успоравање вашег система подразумева да се погон пуни и да су датотеке фрагментиране. Покрените Диск Утилити са спољног погона за покретање, а затим покрените Диск Доцтор или неко друго средство за чишћење кеша и дневника. Затим очистите што више смећа. Желите да имате најмање 1/4 погона бесплатно, а мањем погону треба више (1/3). Када имате слободног простора, покрените добру апликацију за дефрагментацију, попут: Вози род . Када се ваш погон врати у форму, требало би да видите велико побољшање!

14.05.2016 од стране И

Што се тиче следећег корака, повећао бих вашу РАМ меморију с обзиром на чињеницу да се бавите уређивањем слика. Највероватније су проблеми са дисковима настали услед чињенице да сте употребом створили многе фрагментиране датотеке јер није имало довољно РАМ-а да задржи слику у РАМ-у. Такође бих размотрио или замену ХД-а у велики ССД (1 или 2 ТБ) ако си то можете приуштити. или размислите о ССХД-у. Не бих прешао на двоструки погон осим ако га ваш систем не може подржати (у неким моделима постоји проблем)

14.05.2016 од стране И

Реп: 61

Да, могуће је. Будите опрезни само са брендовима. Неће све марке радити савршено. Имао сам неке јефтине услуге које су радиле савршено, а неке уопште нису радиле.

Коментари:

Здраво МИлан. Можете ли рећи које су марке радиле и које марке нису радиле? Хвала

11.10.2015 од стране контакт

@контакт Постоји много комплета за ову надоградњу који се могу наћи на еБаи-у, можда су скупљи, али је много вероватније да ће успети

16.10.2020 од стране ЦНГ Мастер

Реп: 25

мој МБП2011 ради веома добро након инсталирања 16ГБ рамова и Самсунг ССД 850 ЕВО 500ГБ. Отворите страницу приказа само 14 секунди. Вреди вредан надоградње и ваш МБП се осећа као новији рачунар.

Реп: 35

За све ваше жеље да надоградите на 16 ГБ РАМ-а ... НЕ!

Зашто, не зато што га машина неће прихватити, јер хоће, а ако имате добру марку, то ће радити добро и препознати је, иако је Аппле јасно рекао да је максималних 8 Гб.

Међутим, већина људи верује да је спор рачунар због меморије, што је фактор, али надоградња на 16 гига само троши новац, 8 ГБ је довољно осим ако не планирате да покренете 5 виртуелних машина одједном, мало вероватно.

Можда ћете желети да узмете у обзир и друге факторе попут ваше графичке меморије, у коју можете надоградити јер се налази у чипсету и брзину хард диска. Понекад је ваша графичка меморија преоптерећена, чини се да је само 256 МБ у поређењу са 2.2 ГХз МацБоок Про (МЦ723ЛЛ / А) почетком 2011. године која има 1 ГБ графичке меморије. Тада се возите тврдо, можда га бомбардујете са толико података о музичким датотекама и видео датотекама да на време не може ни да пронађе оно што тражите.

Размотрите их пре него што потрошите изгубљени новац на надоградњу меморије. Заиста нећете видети велику разлику од 16ГБ РАМ меморије.

Коментари:

Бриан, слажем се са делом твоје изјаве „8 ГБ је довољно за већину људи“. Изузетак сам због ваше примедбе на Аппле, која је јасно навела да је 8 ГБ ограничење. Аппле-ово ограничење заснива се на првом дану историје модела, а не на томе који су меморијски модули изашли касније. Иако је истина да се Аппле није вратио на тестирање новијих меморијских модула које други имају. Поред тога, неки системи (Цоре2 Дуо) имају ограничење због ЦПУ-а и логике меморијског контролера који се користе у њима. Системи који могу адресирати више меморије (и3 / и5 / и7) и најновији ОС-Кс могу је искористити. Последњи део овде је апликација: не могу све апликације да користе сву ову меморију (нити јој требају). Конкурентно покретање различитих апликација може омогућити свакој покренутој апликацији сву потребну меморију. Постојање једне апликације која има могућност приступа свим овим већим количинама РАМ-а мора бити верификовано од стране датог продавца апликације. Као пример, ЦадЦам може искористити ову додатну РАМ меморију.

13.05.2014 од стране И

ВМ овде само збуњује проблем, јер би требало да се узме у обзир ограничење меморије ОС-а ВМ-а и, коначно, број ВМ-а и зашто користите ВМ-ове. Већина људи који користе ВМ треба да покрену Виндовс или УНИКС / Линук да би добили приступ датој апликацији, а затим се иста прича примењује на ограничење ОС-а и апликације по тој ВМ-у. Тада перформансе ЦПУ-а, меморије (ХД / ССД) и / или мреже постају ограничење перформанси. ГПУ одражава само системску способност обраде. Дакле, заглибљени систем ће наићи на проблеме неовисне о количини РАМ-а који има. Људи не узимају у обзир све делове и равнотежу сваког елемента који чини рачунар. Што је суштина овде и слажем се са вама и по том питању.

13.05.2014 од стране И

Гласао сам за овај одговор јер је нетачан.

29.04.2015 од стране мајер

Топло препоручујем да ХД замените ССД-ом. Видећете много побољшања у времену покретања и укупним перформансама.

11.10.2015 од стране хгонтијо

Да ли ћете видети утицај надоградње меморије у потпуности зависи од ваше употребе. Не користим ниједан ВМ, али користим 7,9 ГБ и мој Мац ствара превише свап датотека. Мислим да би ми више сећања донело много користи. РАМ је јефтин.

10.03.2016 од стране Мартијн Вос

Реп: 561

Да ти то можеш. Такође увек можете да проверите на веб локацији Кингстон. Наводи се која је максимална меморија одабиром машине.

хттп: //ввв.кингстон.цом/ус/мемори/сеарцх ...

Реп: 19

16 гига РАМ-а је добро само за 64-битне системе, на 32Бит-у се користи око 8 гигабајта РАМ-а пре него што се рачунар искључи.

Коментари:

Могло би вас шокирати када чујете да ОС Кс 10.8 и новије верзије и сав хардвер способан за покретање 10.8 и новије верзије, је 64 бит. Колико ми је познато, једине машине које ће се обратити више од 8 ГБ РАМ-а неће рун 10.8 су последња генерација Г5 торњеви и прва генерација Мац Про торњеви.

01.09.2016 од стране орао

32-битни рачунар не може да адресира више од 4 ГБ. Чак 8 ГБ је у том случају отпад.

10.03.2016 од стране Мартијн Вос

Је ли то истина? Нисам имао појма. Хвала. 8 ГБ је упола нижа цена од 16 .. мислио сам да се осећа 16 као модерна основна линија. Чак и 8 на мом новијем МБП-у осећа се слабо

27.03.2019 од стране Схавн

Управо сам додао 16 концерата свом МацБоок Про-у из почетка 2011. године и када сам прешао из пужа у тркачку машину. Такође је побољшао интернет. Ако надоградите, погледајте монитор активности и он заправо користи преко 10 концерата за рад.

Користио сам цонсаир Мац меморију.

Моја машина је успоравала са сваком надоградњом ОС-а и мислим да је то метода Јабука која вам говори да вам треба нова машина. Користим кабл за везу у кругу за хватање слика из необрађених датотека са фотоапарата и сада то одлично функционише.

06.06.2015 од стране миата90редд

Да имате систем од 4 ГБ, могли бисте се зауставити на 8 ГБ и видети исти резултат. Већа победа овде је чишћење вашег погона од прикупљене смеће. Једно добро средство је Диск Доцтор можете преузети из Апп Сторе-а. Следећа ствар је покретање услужног програма Дриве Утилити са другог погона за покретање и поправљање и поправљање дозвола. Последња ствар је дефрагментација ХД-а јер се датотеке временом фрагментирају. Ако можете да се љуљате, набавите ССХД или ССД да бисте заменили спорији ХД. У комбинацији са 8 ГБ РАМ-а имат ћете вриштање!

06.06.2015 од стране И

Реп: 1

Такође сам прошлу недељу надоградио свој Мацбоок про 2011, са 4 на 16, и све што могу да кажем је ВОВ.

Коментари:

Сада је јануар 2018. године, да ли је то још увек вау или сте имали проблема? А да ли користите ссд или оригинални хд? А који оперативни систем користите? Имам мацбоок про 2011 из верзије 10.6,8 и размишљао сам о надоградњи ОС-а, али читајући их, мислио сам да бих требао и меморију. Меморију којег бренда сте користили? Такође желите да се уверите да ће ЦС3 радити на новом оперативном систему.

16.01.2018 од стране комонтана

Две године касније купио сам МБП крајем 2011. године, било је сјајно, отишао сам на 16 гигабајта и моја срећа се удвостручила, затим сам ставио Интел ССД за Мац (серија 535) и моја срећа се поново удвостручила. Имао сам АСУС ВКС7 у 2011. години који је имао 16 гигабајта и исти и7 као и овај МБП, Аппле је ударио АСУС ВКС7 кундаком. Сада имам покретање од 30 секунди на дуал боот виндовс 10, понекад мање и има пуно програма. Како можете бити тако срећни са рачунаром старим 9 година? Све у вези са новим рам-ом и новим ссд-ом, а не 2их, коштао ме је око 750 УСД (450 УСД на еБаи-у. Нема новог Виндовс рачунара за који бих заменио овог 9-годишњег МБП-а, нико од њих није могао да испуни моја очекивања након што Губљам по рачунарским радњама да бих испитао брзину, а не само отмено написане спецификације. Ох, лагано и потпуно функционално покрећем Цаталину. Цаталина се чизме брже покрећу од 30 секунди, је ли то наказа?

28.06.2020 од стране Риц Гласс

Реп: 25

изјава у једном реду ... у МБП 13, почетком 11, дељена видео меморија ће се једноставно повећати. Имао сам 3ккМБ видео РАМ када сам имао 4ГБ РАМ-а .. Сада имам 512МБ видео РАМ-а са 10ГБ РАМ-а. графика ради тако глатко. (Адобе суите) посебно ...

ко каже да се ништа неће променити, превише је техничког.

Коментари:

10 ГБ РАМ-а ... Сигурно у то

16.10.2020 од стране ЦНГ Мастер

Реп: 1

убацио 16гбс у мој 8, 1 почетком 2011 МБП не препознаје један слот овна. Испробао Рам на мемтест86 и средином 2012. МБП ради сасвим добро. Ажурирао сам на хигх сиерра, ресетовао колица и смц и даље немам среће да мац види. можда се ован превише споро вози. ИАКО год сам једном видео мац како каже 16гб рам-а. па можда имам неисправан порт. али када сам покренуо мој оригинални 2к4ГБ Рам, видело је да су оба потпуно у реду. Тако да сам заиста изгубљен

Коментари:

мајстор који сече ножеве косилица неће се закачити

Управо сам ставио 16 ГБ на свој МацБоок Про 13 инча почетком 2011. године, а „абоут мац“ приказује само 8 ГБ са једним отвореним слотом. Такође сам на високој Сијери. Такође се питам да ли га мој рачунар једноставно не препознаје ??

01.12.2020 од стране жакард

Вероватно имате лошу утичницу или нисте у потпуности поставили СО-ДИММ

25.10.2020 од стране И

Реп: 1

Објављено: 15.03.2020

Интел цоре и7 2860КМ који се користи у 15 ”и 17” МБП подржава до 32 ГБ РАМ-а. Сада је интригантно питање како ће ови МБП-ови одговорити на један ДДР3 РАМ 1600, 1333 и 1066 МХЗ 204 пина од 16 ГБ? Наравно претпостављајући да ће се РАМ стицк физички уклопити у МБП-ов РАМ слот.

ускоро ћу то покушати са мојим 17-инчним МБ-ом.

Коментари:

Неће се догодити! Само зато што ЦПУ архитектура има могућност, то не значи да је Аппле омогућио све линије адреса или подесио меморију како би то могао да уради. Тестирано је пре него што 32ГБ није изводљиво.

25.10.2020 од стране И

Алек

Популар Постс