Постоји ли могућност замене дугмета за почетни екран И да ли Тоуцх ИД и даље ради?

Ипхоне 6

Објављен 19. септембра 2014. године, овај иПхоне са екраном од 4,7 'је мања верзија иПхоне 6 Плус. Препознатљив по бројевима модела А1549, А1586 и А1589.



Реп: 667



Објављено: 04.11.2016



Много поправљам телефоне и имам неке купце који су покушали сами да замене екран на својим иПхоне уређајима и размотре своје почетно дугме (углавном флексибилни кабл).



Постоји ли могућност да Тоуцх ИД поново функционише, а да га Аппле не поправи или замени?

Коментари:

Могуће је, али то може учинити само центар за јабуке и заменио сам екран свог купца и дугме за почетак у продавници јабука и то је успело након што су то заменили. треба га поправити након замене, али не знам како.



12.06.2017 од стране Давид

Да ли неко зна колико кошта замена дугмета за почетак у Аппле центру? И да ли је Аппле Царе посебно потребна за замену?

08.07.2017 од стране Сем Б.

Да бисте почетно дугме заменили Аппле-ом, коштало би 80 долара

11.06.2017 од стране Тилер Схеллеи

Наручио сам заменски иПхоне СЕ пре неколико дана откако се мој стари покварио, а када је дошао сазнао сам да је обновљен. Тоуцх ИД није радио откако је замењено почетно дугме, па сам заменио онај са оригиналног телефона, а затим га ставио у ДФУ режим и ресетовао. Иако имам оригинално, функционално дугме за дом, то не функционише.

01.02.2018 од стране Фени

Хвала Тајлеру на тим информацијама, ни ја то нисам знао. Такође, док вршим поправке путем иЦрацкед-а, да ли знате које информације би ми требале (ако постоје) да бих поправио и поправио ту Тоуцх ИД компоненту јер није моје лично власништво?

27.02.2018 од стране Чад

30 одговора

Изабрано решење

Реп: 60,3к

Буквално није могуће ако замените дугме.

Могуће је поново спојити сломљено дугме за дом ако имате вештине. Међутим, на иПхоне 6 почетном дугмету нема „чипа“. Једини чип је сензорски чип стопљен са сафирном страном дугмета, није могуће уклонити чип са дугмета или из њега извући било какве податке.

Коментари:

Пуно хвала на информацијама, брате

08.10.2017 од стране Мусхтак Махомед

@томцхаи изгледате веома угледно, па бих волео да вам поставим питање у вези са иПхоне 7/7 + тастерима Почетна. Када сам обавио замену на свом 7+ екрану, био сам несмотрен и мало сам поцепао горњу половину флекса и сада функција Тоуцх ИД и кликање више не ради. Мој план је да узмем иПхоне 7 почетно дугме које није оштећено и заменим У10 тако да ћу имати оригинални У10 на новом флекс каблу, чини се да ће ово поправити само функцију клика, али не и Тоуцх ИД. Да ли знате који је чип за Тоуцх ИД на тастеру за почетно дугме флек? Желео бих да знам како бих могао да заменим и тај чип и У10 на нови флекс тако да дугме за почетни екран мојих телефона исправно функционише. Хвала пуно.

02.04.2018 од стране Етхан

Сензор испод самог дугмета хостује Тоуцх ИД шифровање, тако да ће радити само оригинално дугме.

02.05.2018 од стране Том Цхаи

Добар удео ..

03.02.2018 од стране паттонки

Итане, неће. Туртле (У10) неће радити ако се МЕСА не подудара, а Туртле ионако није упарен са уређајем, па би померање било бесмислено.

06.06.2018 од стране Бен Дуффи

Реп: 115

Заправо сам добио нову да ради, прво сам ископчао батерију, искључио ЛЦД, батерија се поново укључила и повезала са рачунаром, тако да знате када се покренуо, а затим поново ископчајте батерију, на ЛЦД-у искључите дом дугме, а затим поново прикачите ЛЦД, пустите да се покрене, па га поново искључите, поново повежите дугме за дом и покрените, а затим искључите и вратите у режиму дфу, тада ће радити, у основи преписује код за дугме за дом , Радио сам ово на многим многим телефонима са 100% успеха, надам се да помаже

о / б жица на термостату

Коментари:

Да ли сте пробали са оригиналним Аппле почетним дугметом са другог уређаја или са неким резервним делом?

10.05.2017 од стране мОзеб

Испробао сам вашу методу и у мом случају на иПхоне 6С неће успети

10.06.2017 од стране мОзеб

Можете ли прекуцати оно што сте рекли, молим вас, не могу стварно да разумем шта кажете

10.07.2017 од стране Јадон Симпсон

да ли је то било почетно дугме од Аппле-а, врло занимљиво

10.08.2017 од стране Мусхтак Махомед

Како препознати Аппле оригинално дугме за дом. Имам око 20 оригиналних Аппле екрана и ни на једном нема дугме за почетни екран са јабуком.

10.08.2017 од стране Рицхард Цлауселл

Реп: 12к

Није да сам пронашао и сигурно сам покушао. Најбоље што могу да схватим је да у тастеру Тоуцх ИД постоји чип који је творнички упарен са логичком плочом. Те информације се чувају негде на нивоу плоче, јер их брисање / враћање не ресетује.

Тоуцх ИД је прилично јебена солидна сигурност. Донећу Аппле победу на овој.

Коментари:

То се може односити само на иПхоне 5с. иПхоне 6 почетно дугме има само један чип, сам сензорски чип.

11.04.2016 од стране Том Цхаи

Мора постојати нешто што чува идентификатор.

Зар не?

Мислим ... није ускладиштено на прдонима једнорога. Мора постојати нешто у чему се чува идентификатор почетног дугмета или би било могуће заменити почетно дугме.

Јел тако?

11.04.2016 од стране Јосх В.

Да. Дугме иПхоне 5с има 2 дела, чип сензора иза кристала и чип контролера на флексу, а други крај ланца би био А7 ЦПУ. Међутим, почев од иПхоне-а 6, Аппле је почео да користи решење са једним чипом, сензорски чип и управљачки чип су једно и једино.

Чуо сам како људи поправљају савијање дугмета за почетнике спајањем поломљених крајева, заменом неисправних поклопца / пригушница / отпорника на њима или чак миграцијом чипа контролера за иПхоне 5с (није потврђено), али миграција чипа не би била могућа за тастере за дом на иПхонеу 6 и више јер постоји само један чип и није га могуће извући са кристала.

11.05.2016 од стране Том Цхаи

да ли је залепљен за кристал? Како имам почетно дугме које има мале пукотине, али ради, тј. ТОУЦХ ИД итд., Морало је да замени екран и добило је ново почетно дугме новим екраном. Потребно је заменити дугме само што не изгледа добро са пукнутим дугметом, молим помоћ.

01.05.2017 од стране Мусхтак Махомед

Можете добити Тоуцх ИД рецептивну „налепницу“ за заштиту дугмета „Почетна“ и њене функционалности. Имам један, као и 5Д заштитник од каљеног стакла, а налепница стоји у равни. Готово као да немам тај додатни слој заштите од 3 мм. Такође ради са Тоуцх ИД заштитом и свим оним оријентисаним на Тоуцх ИД.

27.02.2018 од стране Чад

Реп: 34,6 к

Нажалост не (колико ми је познато). Повезан је са процесором са јединственим ИД-ом, па ако се оба не подударају, додирни ИД неће радити. Аппле је ово урадио из безбедносних разлога.

Коментари:

Чуо сам да постоји метода за лемљење (?) Чипа са флекса или нешто слично .. И не би ли било могуће упознати јединствени ИД процесора и променити га на почетном дугмету?

11.04.2016 од стране ппалфингер

Колико штребер желиш да добијем? Прилично добро разумем како то функционише, само не знам како да то објасним на једноставан начин.

11.04.2016 од стране Јосх В.

У теорији, да. Ако бисте могли да прочитате ИД процесора и имате софтвер за промену ИД-а на чипу на почетном дугмету, могли бисте. Колико знам, то још није урађено.

То би се могло учинити у будућности, али као што Јосх каже, Аппле је врло строг са њиховом сигурношћу. Да се ​​тако изразим, још увек не могу да пронађем начин да репрограмирам СМЦ чипове направљене пре више година од МацБоокс-а, тако да не могу да их купим нове и уместо тога морам да их извлачим са сломљених плоча ...

11.04.2016 од стране Рееце

@јосхв Покушајте да објасните :)

11.04.2016 од стране ппалфингер

Ово је моја логика:

Аппле не прави Тоуцх ИД скенер и логичку плочу заједно, али не можете да користите делове који се не подударају, па су у неком тренутку упарени. Тоуцх ИД има ИЦ, а телефон их има, тако да су у неком тренутку упарени кроз програмирање. Било би логично само да када се софтвер учита на телефон, он пронађе Тоуцх ИД идентификатор и креира јединствени интерни код. Ако се било који од тих делова замени, код се не проверава и Тоуцх ИД не успева.

Будући да ниједна количина хаковања софтвера ово није могла да декодира или кодира, то је готово сигурно једнократни догађај који се не може поновити без употребе било које методе која се фабрички користи. Навикао сам на Андроид програмирање, па мислим да је то нека врста МД5 провере.

11.04.2016 од стране Јосх В.

Реп: 37

Постоји начин да задржите додирни ИД када поправљате иПхоне почетно дугме. Обнављам телефоне и продајем на еБаи-у. Имам гомилу дугмади за дом и помешао сам их и требало ми је да пронађем право дугме за дом за телефон на којем сам радио. Назвао сам Аппле и рекли су ми да се то може учинити, али никада ми нису рекли како, јер сам морао спустити слушалицу и заиста сам само мислио да представница не зна о чему говори.

Па, те ноћи поправљао сам телефон са црним екраном и само ухватио било које дугме да га тестирам, а телефон сам ставио у режим опоравка и након што сам почео да га постављам скенирање прста није успело и могао сам да користим Тоуцх ИД. Они који су били ја сам користио бело дугме и Тоуцх ИД је радио и није могао бити оригинал јер је мој екран био црни екран. Поново сам назвао Аппле и речено ми је да би то требало да функционише. Оно што ми је представник објаснио је да неке компаније не стављају исправан хардвер на дугмад за дом које продају да би уштеделе новац, али ако купите квалитетан, моћи ће да ресетују Тоуцх ИД тако што ће радити потпун систем вратити у ДФУ режим. Дакле, ко је знао да можете да вратите Тоуцх ИД, то зависи само од почетног дугмета које сте купили. Рекли су да их Аппле Сторе и Бест Буи могу поправити за вас и задржати ваш Тоуцх ИД.

Коментари:

То бело дугме за дом, да ли је то било оригинално Аппле дугме за дом, само са другог иПхонеа?

самсунг перач предњег оптерећења гласно окретање

19.09.2017 од стране Марко Химанка

Нисам сигуран, али представник Аппле-а је рекао да то мора бити квалитетан. Претпостављам да би то морао бити Аппле. Назвао бих иПхоне линију за помоћ сваки пут кад бих их назвао, од велике су помоћи.

19.09.2017 од стране Рицхард

Не могу да потврдим шта је Рицхард рекао. После вашег поста био сам веома радознао да ли ће овај метод успети, па сам раздвојио два иПхоне уређаја и покушао дугме Хоме са једног иПхонеа на другом, али такође након нормалног ресетовања и ресетовања у ДФУ режиму телефон ми и даље даје грешка у додирном ИД-у ...

10.02.2017 од стране ппалфингер

Прилично сам сигуран да се то догодило можда и неко срећно у шта сумњам. Прочитао сам да ли се то може урадити са јаилбреаком. Ако је ово истина, онда је ово за мене највероватнији разлог. Прочитао сам ако га затворите из затвора, чак и ако се вратите на дугме фирмвера за јабуке и даље остаје повезано. Покушао сам да поновим оно што ми се догодило и није поново успело. Узео сам дугмад са оригиналним тастерима, ставио их на друге телефоне и ништа. Поново сам позвао јабуку, опет су ми рекли да то може. Почео сам да осећам да ме покушавају натерати да променим екран и дугме у продавници јабука. Рекли су да то дефинитивно успева. Не знам да ли је то истина. Размишљате о томе да одете у продавницу апликација са телефоном са нерадним почетним дугметом и замените екран и дугме. На овај начин ћу знати да ли само пребацују дугме претварајући се да га програмирају, али разговарао сам са 4 представника Аппле-а на телефону и сви су ми практично гарантовали да то може да се уради. Истраживаћу метод јаилбреак-а. Мислим да на тај начин могу имати веће шансе.

10.02.2017 од стране Рицхард Цлауселл

Јаилбреакинг неће радити, сигурносно упаривање ради испод нивоа ОС-а. У фирмверу постоји рутина упаривања, али захтева да Аппле сервер потпише захтев као када ажурирате систем. За разлику од ажурирања система, овај сервер обично није доступан јавности. Можда се грешка догодила па сте је некако постигли и потписали захтев за вас.

10.02.2017 од стране Том Цхаи

Реп: 37

Не питајте како сам ово сазнао, али чип у „званичним“ ТоуцхИД тастерима у ствари ипак није ОТП.

То је заправо е2пром, али са спољном линијом напона за писање која је провучена кроз ћелијски осигурач, па када се напише, он упада и прекида у кругу или у најмању руку врло висок отпор како би сваки покушај преписивања пропао.

Начин да се ово поправи је брисање чипа рендгенским зракама. Непотребно је рећи да би било опасно, али УВ светлост може радити као и код многих мањих чипова од којих ће ово вероватно бити. Величина ћелије је вероватно у опсегу микрометара, па би требало да буде изводљиво са нечим попут Цоол-Кс или слично.

Коментари:

Питам се да ли би га дегаусер обрисао. Кладим се да би

05/11/2020 од стране Џејмс

Реп: 25

Здраво, Тоуцх ИД сензор је јединствен за сваки телефон. Не можете га заменити ни оригиналним. Ако успе, само имате среће јер се телефон покварио и може се упарити са новим сензором. Аппле поправља почетно дугме заменом целог предњег екрана и упаривањем са Хоризон Мацхине. Аппле то такође ради ако вам је потребна замена екрана. Мислим да Бест Буи такође може поправити Тоуцх ИД јер су имали Хоризон Мацхине.

Коментари:

Извини, брате, то сам успео много пута да купим. Постоји интервентна тастатура / техника циклуса напајања која укључује дфу, прикључен на рачунар (или мој иМац у мом случају) где дфу док је прикључен, а затим остаје укључен у рачунар и искључује телефон, искључује екран и батерију (прво батерија), а затим поново повезује хардвер и извадите га из дфу-а помоћу режима враћања. Може бити избирљиво и ако мало пропустите тајминг корака, неће успети.!

05/11/2020 од стране Џејмс

зашто не направите видео и не поставите га на иоутубе и зарадите милионе

06/12/2020 од стране Фларнити

Реп: 13

Здраво,

само да вас обавестим како .. Пукнуло ми је дугме Почетна на иПхоне 6С и требало је да купим још једно. Добио сам га на еБаи-у, за око 5 долара. Инсталирали сте га и функционише сасвим добро. Осим Тоуцх ИД-а. Покушао сам са враћањем у ДФУ режим, као што су предложили неки овде корисници, али нисам имао среће да покренем Тоуцх ИД. Можда је то могуће само помоћу оригиналног Аппле дугмета за почетак. Ако је неко пронашао начин да Тоуцх ИД функционише након замене дугмета за почетну страницу, обавестите ме.

Коментари:

да ако и даље имате старо дугме за почетак

22.12.2020 од стране Мицах

Реп: 1,1к

Заменио сам екран на свом иПхоне 5с Тоуцх ИД није успео, срећом, флекс оригиналног скенера отиска прста вратио га је на телефон Виола је поново радила, дефинитивно могу рећи да је упаривање чипа са логичком плочом. Ако иПхоне 6 Плус испробате следећи пут, ускоро ћемо вас обавестити о резултатима

Реп: 13

Аппле би морао да замени ваше почетно дугме, чак сам пробао и иПхоне 6 почетно дугме и ставио га на још шест, али Тоуцх ИД ће радити само са почетним дугметом са којим је долазила логичка плоча

Коментари:

то је могуће ако имате алат који имам

4. јануара од стране Мицах

Реп: 25

Дакле, сви који питате о томе 'да ли петице имају похрањене информације о чипу'

Ствар је у томе, замислите абакус. Имате три црвене па три блуза.

То је наравно низ чипова који читају 1 и 0. Али читач чипова

у телефону види три црвене и три плаве боје и каже ок.

Тврдо је ожичен, у чипсу. То није читљив програм као такав

чип је управо прочитао серију чипова испод почетног дугмета, онда

да ли је танга и каже ја, ок, то су прави чипови у правом редоследу.

Можда да се мало прошири, постоји алгоритам који, након чипа на почетном дугмету

је 'прочитана', ставља алгоритам у игру и каже да, 37 то је тај.

Закључак је да нема програмабилних информација које треба сачувати

Коментари:

Заправо Тоуцх ИД сензор чип има програмабилну унутрашњу меморију, има надоградиви фирмвер и могуће сигурно место за складиштење кључа за упаривање кључа. Написана је у фабрици, а такође је могуће да је напише Аппле сервисни техничар током поправке екрана. Сада је проблем у томе што је за репрограмирање ове ствари потребна дигитално потписана команда, само Аппле има главни кључ за то. Такође се чини да још нико није смислио како присилити читати или писати то подручје чипа.

30.04.2018 од стране Том Цхаи

Реп: 1

Имам ип6с 64гб МККП2Ј / А, проверим да ли мора бити сребрни 64гб, али мој ипхоне је ЗЛАТАН са златним прстеном око куће, додирни идсс у реду! довољно чудно ха? било која идеја шта се дешава са мојим ипхонеом?

Коментари:

Где сте пронашли информације (ип6с 64гб МККП2Ј / А)?

Ако је то било у вашим подешавањима, можда имате другу матичну плочу и тастер за почетно место осим оног који је произведен од вашег иПхонеа.

10.02.2017 од стране ппалфингер

Реп: 1

здраво, имам исти проблем као и ја. Али нема смисла спаривати оригинално додирно дугме са ЦПУ-ом, јер се информације о отиску прста налазе негде на логичкој плочи.

Помоћу неке претраге на Интернету успео сам да пронађем нека решења, само што сам ушао у ДФУ режим и ресетовао ипхоне, или искључио напајање да бих га испразнио.

Може бити срећа или не, али пошто су то урадили, вреди покушати.

Коментари:

Овај момак је најнезнатији од свих

06.06.2018 од стране кеатс11

Реп: 1

Зашто да све буде компликовано, мој Ипад ради са отиском прста моје супруге, с Прстом, тако да сваки пут када пожели да користи овај Ипад Тоуцх ИД, она би требала бити ту за мене, ???

Коментари:

У ствари можете додати више отисака прстију за приступ ТоуцхИД-ом или онемогућити ТоуцхИД и уместо тога користити лозинку од 4 или 6 цифара.

13.09.2017 од стране Рацхаел Мелвилле

Није могуће, иОС је толико паметан да може рећи да ли су отисци иста особа или не) :)

14.09.2017 од стране имоддедит

Реп: 1

Ако неко случајно наиђе на моју ситуацију, обавести ме који је најбољи начин да се моја ситуација реши. Заиста имам проблема са дугметом за почетни екран ипхоне 6, где је конкретно потпуно покварјен. И сећам се да сам имао резервни телефон ипхоне 6, али само је његова матична плоча (интерно) оштећена. Без оштећења споља. Углавном, разлог зашто сам то желео да урадим само због мог размаженог додирног ИД-а и ИД-а другог резервног ипхоне-а 6 делује савршено. да ли постоји било каква могућност замене моје тренутне матичне плоче резервном, тако да бих могао да мој телефон у потпуности функционише са исправним додирним ИД-ом, функционалном матичном плочом и осталим преносивим деловима који функционишу, посебно ради као потпуно нови ипхоне 6.

Коментари:

У је рекао да је друга плоча оштећена ...

28.08.2017 од стране ц9679

Реп: 1

Мој телефон је ипхоне 5с. шта ако добијем радни кућни ботон за ипхоне 5с и пребацим га на други ипхоне 5с.цан поново употребио тоуцх ид

Коментари:

Ниједан тоуцхид није јединствен

28.08.2017 од стране ц9679

НЕ, додирни ИД неће радити.

30.08.2017 од стране Каие

НЕ, имам алат који то може

4. јануара од стране Мицах

Реп: 1

Да ли неко зна колико кошта замена дугмета за почетак у Аппле центру? И да ли је Аппле Царе посебно потребна за замену?

Коментари:

130 евра или замена телефона или у најгорој ситуацији само 20 евра за ништа (овде на Кипру)

09.02.2017 од стране деметрис Ксристоу

почетни екран сам по себи процењује се на 169 долара, а „друга“ штета процењује се на 349 америчких долара

23.01.2018 од стране Ервин Тиенг

Реп: 11

Шта ако пребаците оригинално почетно дугме са другог иПхоне-а 6, додирне ли ИД радити?

Коментари:

Не. Било је уморно безброј пута.

10.02.2017 од стране Том Цхаи

Реп: 37

Ако пребаците оригинално почетно дугме, то ће сигурно функционисати. Па ако га понесете у продавницу да поправи екран, обавезно им реците да пребаце дугме за почетник, тако да можете задржати помоћ при додиру

Реп: 1

Мора постојати неки начин програмирања новог додирног ИД-а јер се преко утичнице штампа КР код. Чврсто верујем да је ово траг. Али како? Немам појма!

Коментари:

КР код се користи само за логистичко праћење, није повезан са кључем.

11.04.2017 од стране Том Цхаи

Постоји 5 или 6 комада са КР кодом, па Аппле зна да ли је један од ових делова промењен. Када се промени више није Аппле услуга.

15.03.2018 од стране Марц

Поправке вршим стално, а заштита јабука ми је и даље помало нејасна. Али из мог разумевања дугмета нанд, гпу, цпу, хоме, сви ови плус још више имају одређени код за шифровање који треба да се поравна са другим. Једном када напусти фабрику, нема стварног начина на који то знам да ће то променити. Најбоље је ако купите телефон или замените екран и уверите се да је оригинално почетно дугме.

27.09.2020 од стране Антхони Гонзалез

Реп: 1

Бок, зна ли неко о чипу се ради на флекс каблу који је упарен са логичком плочом? Имам стари флекс кабл, али је почупан, па сам размишљао да распајим стари чип и ставим га на нови заменски флекс кабл за почетно дугме. Па који је то чип?

Коментари:

кад нађеш сову јави ми хахаха

27.01.2018 од стране Стевен Сцотт

Реп: 25

Прво здраво,

Надам се да можете да помогнете јер је слично свим горњим питањима, па сам помислио да бих поставио овде:

Могу ли да користим другу траку са другог 6С (који није ОЕМ) као замену, али да задржим постојеће оригинално дугме, да ли би ИД дугмета радио?

Хвала Бен

Коментари:

Не видим проблем све док користите оригинално почетно дугме.

12.02.2017 од стране Мусхтак Махомед

Реп: 1

Ако замените почетно дугме, то ће радити, али додир И.д неће функционисати.

Реп: 1

како заменити екран на галаки с5

Свака друга штета за иПхоне проценила би се на приближно исти трошак. Дакле, за почетни екран сам по себи процена је 169 УСД, а „друга“ штета процењује се на 349 УСД

Из Аппле техничке подршке

Реп: 1

Пукао ми је иПхоне 5 и отпало ми је дугме за дом. Тастер за дом је, међутим, још увек у добром стању, само што се одломио од каблова. Могу ли и даље поправити екран, док оживљавам додирни ИД помоћу оригиналног почетног дугмета? Како би се повезао са заменским ЛЦД-ом? Дајте ми ур за моје питање, плс.

Коментари:

Ипхоне пет нема сензор отиска прста, тако да не видим проблем. То је једина функционалност која се губи када промените дугме за почетак. Дугме хомве ради, не може да очита отисак прста само ако је инсталиран заједно са ЦПУ-ом у којем се код преписује како би се додала функционалност отиска прста која се јавља када се ЦПУ инсталира први пут.

10.04.2019 од стране Арнолд Спенце

Реп: 1

Добар део продавница телефона има машину која упарује дугме за дом са телефоном. Аппле наплаћује 80 долара, а платиће и друге продавнице јер Аппле прави машине које могу купити неисправне, тако да их морају поправити, а то је скупо.

Реп: 1

Да, ово је могуће

хттпс: //ввв.иоутубе.цом/ватцх? в = 8ИјЦ7рбХ ...

Коментари:

Ово је могуће, међутим, тешко и зезнуто. Постоји неколико начина да се то постигне. Један би био уклањање сломљеног екрана, а претпостављено радно дугме за дом остало нетакнуто. Други укључује уклањање и поновно лемљење, тако да га нећу додирнути

10.04.2019 од стране Арнолд Спенце

Реп: 1

Моје почетно дугме за ипхоне 6с је покварено, зато га морам заменити и мој додирни ИД не ради

Реп: 1

имам алат који то може учинити. Ево везе коју можете добити за 133 долара. ЈЦ В1С В1 ЛЦД екран Програм за поправку истинитих тонова за телефон 11 Про Мак КСР КССМАКС КСС

Реп: 1

Имам иПхоне 8, његов додирни ИД ради, али дугме за почетни приказ не ради, па постоји ли начин да се то поправи?

ппалфингер