О сензору за додирни ИД

иПхоне 5с

Аппле иПхоне 5с најављен је 10. септембра 2013. Поправак овог уређаја је сличан претходним моделима и захтева одвијаче и знатижељне алате. Доступно у облику ГСМ или ЦДМА / 16, 32 или 64 ГБ / сребрне, златне и свемир сиве боје.



Реп: 443



Објављено: 03.12.2014



Када заменим почетно дугме, могу ли заменити само флексибилну траку или да купим цео део?



Хвала пуно момци.

Коментари:

здраво имам проблем са ипхоне 5с, заменио сам главну плочу (ПЦБ), али отисак прста не ради, може ли ми помоћи како да га поправим? и ако купим нови сензор за отисак прста, могу ли да решим проблем?



Схики

17.03.2015 од стране сххисесани

Схики, молим те прочитај нит пре коментарисања. На ваше питање је одговорено неколико пута.

17.03.2015 од стране иГуис

одговори овде су нетачни. Ја сам сертификовани техничар за јабуке и за овај проблем постоји решење. нажалост, то могу да раде само сертификовани техничари за јабуке са сертификованим софтвером за репрограмирање јабука. Средио сам десетак. већина је била иПхоне 6, али исти услови важе и за 5С.

07.07.2015 од стране иТЕЦХ

иТЕЦХ, споменуо сам да сада Аппле нуди ову поправку, бар од прошлог септембра.

07.08.2015 од стране Том Цхаи

Увек је то било поправљање које јабука може учинити, али се не шири широко као неке друге исправке чињенице да јабука не дели информације.

07.09.2015 од стране иТЕЦХ

9 одговора

Изабрано решење

Реп: 60,3к

Немогуће је заменити склоп почетног дугмета и сачувати функцију Тоуцх ИД. Сензор је дизајниран да буде сигуран и јединствено је упарен са сваким процесором. Не можете да извучете кључ из сензора или ЦПУ-а јер су дизајнирани да однесу кључ у гроб. Њихово репрограмирање је мало вероватно - чак ни за Аппле. Никада се нису понудили да замене дугме и вероватно никада неће. (Ажурирање: Сада то раде.)

Дакле, ако је уређај под гаранцијом, препустите га компанији Аппле. Ако ви замените сензор или га оштетите, заувек ћете изгубити Тоуцх ИД.

Коментари:

Није под гаранцијом ...

Па шта треба да радим ?!

У старијим верзијама ипхоне-а поправљање дугмета за почетак било је врло чест проблем !!!

Ако кључ не реагује на притиске, могу да га бацим у оцеан јер је авери пошиљатељ јединствен на свој телефон?!?!

13.03.2014 од стране ареотов

Да, ако је мртво, мртво је заувек. Покушајте да пронађете начин да добијете гаранцију за ову ствар или сте заглављени са мртвом.

14.03.2014 од стране Том Цхаи

Моја је оштећена, али сам је заменио другом. Тоуцх ИД више није функционисао, али дугме за почетну страницу функционише у реду.

14.05.2015 од стране силвеирабруно

Свим овим људима предлажем да боље крену са самсунгом, немају ове бикове са сертификатом за јабуку # £ + = да поправе телефон када немате гаранцију за јабуку ако је више немају, рећи ће вам да добијете осигурање све се врти око новца $$

17.07.2015 од стране мануцх14

Шта ако оригинал вратите поново и он и даље каже да не ради исправно?

22.08.2015 од стране исххамамрисх

Реп: 1к

Ставићу ово као засебан одговор, јер се чини да су неки други одговори на питање ОП-а изазвали више забуне уместо да одговоре на питања. Покушаћу ово да поставим што једноставније.

Ако имате проблема са дугметом за почетно место на иПхоне 5С, склоп се може заменити. Део је доступан од иФикИт-а као и многи други добављачи:

иПхоне 5с Хоме Буттон Ассембли

Веома је важно напоменути да, иако можете да замените склоп почетног дугмета, ако то учините, трајно ћете изгубити све функције повезане са Тоуцх ИД-ом.

Међутим, вратићете све основне функције дугмета за почетни екран (тј. Кликом на дугме за почетак).

Слика склопа тастера за дом иПхоне 5с' alt=Производа

иПхоне 5с Хоме Буттон Ассембли

9,99 УСД

Коментари:

Ок, у мом случају је кућни Флек исечен, отисак прста је добар.

Па могу ли да одвојим сензор за отисак прста од кућног Флек-а?

29.08.2014 од стране Флавио

Не, немогуће је одвојити било који делић склопа почетног дугмета и не уништити га ..

Бориш се са изгубљеним случајем

29.08.2014 од стране са

У реду Хвала :(

01.09.2014 од стране Флавио

можда сам нешто пропустио, али кабл који се спаја са дугмета на плочу ако је пресечен могу ли и даље одржавати функције дугмета мање ИД прста

05.10.2015 од стране лнверсе

Шта је са враћањем или ажурирањем - да ли је ипхоне запео у грешци 53 са нерадним Тоуцх ИД-ом ???

01.08.2016 од стране ркауфманис

Реп: 85

ИД Тоуцх је део дугмета за почетак и за разлику од дугмади за дом у прошлим моделима иПхонеа, ИД Тоуцх хардвер на траци са дугметом за дом повезан је са микропроцесором А7 на свакој логичкој плочи иПхоне 5с. Другим речима, ИД тоуцх хардвер ожењен је А7 чипом и јединствен је за сваки иПхоне. Због тога не можете да промените део дугмета за почетак како би ИД Тоуцх функционисао и зашто након замене дела ресет ресетовањем губи функцију у подешавањима. Ако имате квара на функцији дугмета за почетак, можете да промените део и вратите је, али трајно ћете изгубити функцију ИД Тоуцх. Ако сте изгубили ИД Тоуцх, више га нема, чак ни Аппле не може да поправи да ће вам дати нови иПхоне ако потпадне под АпплеЦаре. Аппле се поноси сигурношћу, тј. ИЦлоуд-ом и сада ИД Тоуцх-ом. Веома је сигуран и као што иЦлоуд има својих недостатака када легитимни власници иПхонеа забораве ИД и ПВ, тако и ИД Тоуцх има своје недостатке када се догоди квар. То је једноставно начин на који је Аппле дизајнирао ове уређаје. Хвала - иРепаирсИт.цом

Коментари:

Ирепаирсит1 да ли сте одјек? Ово је изнова и изнова речено у овом посту

18.01.2015 од стране са

Аппле може поправити и репрограмирати ново почетно дугме на плочи. До сада сам поправио можда десетак. Једном када је телефон у мојим рукама, потребно је мање од 5 минута да променим дугме и око 15 минута да га репрограмирам на логичку плочу.

07.09.2015 од стране иТЕЦХ

хеј, можеш ли ми рећи како могу то репрограмирати

08.06.2015 од стране длуцианоб

ИТецх - радите ли ово изван Аппле Сторе-а? Ако не, онда је ваш одговор обмањујући. Да ли нудите услугу нама осталима који немамо приступ власничкој машини за репрограмирање? За мање од трошкова одласка у Аппле и постављања новог склопа? Ако је тако, сви смо уши. У супротном, ДИИ заједници чините да је могуће репрограмирати дугме изван Аппле-а, што наравно није.

08.08.2015 од стране јессабетхани

@итецх можеш ли да учиниш то за мене?

27.09.2015 од стране Маттиас

Реп: 1

Можете да поправите тастер за додирни ИД ако ваш додирни ИД и даље ради, али не и ваше дугме. Иако им је то нека вештина. Све што треба да урадите је да пажљиво распајите дугме са дна заменског дугмета и одспојите оригинално дугме (4 ноге), а затим поново залемите дугме за замену на оригинал. Много сам тога урадио.

Коментари:

Вау, то је невероватно, а постоје људи који ће вам продати дугме за дом и чак вам неће рећи да је то чињеница. а када их питате, они кажу да нису имали ниједну жалбу и да постоје неки неисправни тастери? Заменио сам 2 дугмета на истом иПхонеу само да бих потом потражио и пронашао одговор зашто не раде. Хвала човече !!!

28.05.2015 од стране Гилберт Ферро

Не разумем у потпуности на шта мислите.

Случајно сам пресекао флексибилни кабл и заменићу га. Да ли је тада још увек могуће да Тоуцх ИД настави радити?

18.02.2016 од стране јехуда

Можете ли, молим вас, то детаљније објаснити?

Да ли задржавате стари кабл новим дугметом или старо дугме новим каблом?

25.10.2016 од стране харвеимарцандре

Како да то урадим? не бих пробао

02.07.2017 од стране томасбеауцхамп

да, поделите како сте то урадили. Ставите га на Гитхуб и повежите до њега. Процури алат. Борите се против моћи. Учини све што можеш да нам помогнеш.

05.11.2017 од стране диккедими

Реп: 36,2к

Мој савет је да то поправите под гаранцијом и да вас неће коштати ништа

Коментари:

Није под гаранцијом ...

Па шта треба да радим ?!

У старијим верзијама ипхоне-а поправљање дугмета за почетак било је врло чест проблем !!!

Ако кључ не реагује на притиске, могу да га бацим у оцеан јер је авери пошиљатељ јединствен на свој телефон?!?!

13.03.2014 од стране ареотов

Том хоћеш да кажеш када додирни сензор закаже, чак ни замена неће то поправити?

Зашто петице нису у гаранцији, телефони долазе са годинама гаранције и већ имају чак годину дана!

14.03.2014 од стране са

Не, ништа то не може поправити. Једини начин да поправите Тоуцх ИД је замена целог телефона. Вероватно је чак и да Аппле не смисли начин да то поправи.

Можда му је телефон оштећен па Аппле неће пружити гаранцију.

14.03.2014 од стране Том Цхаи

Дакле, ако сензор додира престане да ради, чак ни нови део не може да га поправи?

14.03.2014 од стране са

Не могу да се омотам око главе ове главе, па ако скенер отиска прста откаже, зашто нови скенер отиска прста не би радио, видим замену за продају код свог добављача

14.03.2014 од стране са

Реп: 2,7 к

Сензор отиска прста је ожењен ЦПУ-ом. НИЈЕ могуће вратити функцију сензора отиска прста након што се поквари, једина шанса вам је осигурање / гаранција. Да будем искрен, чак ни не мислим да га Аппле поправља. Нисам чуо ниједан случај да то чине, они само у потпуности замењују телефон

Коментари:

Раде. Видео сам рачун за поправак Гениус Бар-а за нефункционално дугме за кућу, они замењују склоп екрана за око 100 долара.

12.09.2014 од стране Том Цхаи

Глупо. Типични Аппле.

05.03.2018 од стране Цхад Гаинор

Реп: 13

Здраво, заменио сам свој екран другим екраном ипхоне 5с .. Само мој екран је покварен, а додирни ИД још увек није функционисао. ИД је функционисао добро. ради ... .. Ако ставим свој изворни тоуцх ид који је радио пре .. Хоће ли успети

Хвала вам

Коментари:

Колико разумем, хоће, али можда ћете морати да вратите апликацију у иТунес да бисте је вратили. Пратите ово да бисте нас обавестили да ли је то истина.

29.09.2015 од стране рецеллвалуе

Однео сам свој 5С код независног техничара да замени мртву батерију батеријом неисправног 5С мог оца који се не користи. Заменили су и екране (дугметом за почетни екран) ... Рекао сам им да их врате и не наплаћују ми ниједан долар за нешто што нисам тражио.

ТоуцхИД од сада не ради. Покушаћу да вратим свој 5С и пријавићу

за шта се користи покретач радости

22.12.2016 од стране Давид

Здраво, Давид - Само уђи у подешавања ТоуцхИД-а и поново додај отиске прстију.

Не би требало да враћате. Ако вам не дозвољава да додате отисак прста, тада почетно дугме које имате нема могућност ТоуцхИД-а.

23.12.2016 од стране Ксргсз

Здраво, Ксргсз. Има оригинално дугме, а не дугме неког другог иПхонеа. Већ сам то покушао и рекло ми је да не може да активира сензор. У ствари, опција „Додај нови отисак прста“ била је сива и није наведен ниједан претходно сачувани отисак прста. Покушај да укључим прекидач за коришћење ТоуцхИД-а за куповину АппСторе-а и иТунес-а показао је корисничко сучеље „Додај нови отисак прста“, али само секунду касније показао ми је ту поруку о грешци.

Планирао сам да вратим свој иПхоне, али он се испразнио и једном кад сам га поново укључио, ТоуцхИД је радио беспрекорно без потребе да поново додам своје отиске прстију.

Могу претпоставити да иПхоне проверава ТоуцхИД сензор када је већ укључен, како би одлучио да ли ће активирати функцију при следећем покретању система. При првом покретању са оригиналним почетним дугметом није функционисало, али при другом покретању, након што је открио да је оригинални сензор, радио је беспрекорно

24.12.2016 од стране Давид

Да. у праву сте! Не знам зашто се тога нисам сетио ... Требало је да кажем да га само искључим и поново укључим. Драго ми је што сте то успели без потребе за рестаурацијом и проласком кроз све то. Приликом покретања, ТоуцхИД услуга мора да се активира ако из било ког разлога не може да се активира, мораће се поново покренути да би поново функционисала. Ипак сам помислио да када се то догоди аутоматски уклања све / све сачуване отиске прстију. Али можда не у вашем случају.

Срећни празници.

25.12.2016 од стране Ксргсз

Реп: 1

Објављено: 07.07.2016

Можете користити софтвер 3у за ажурирање вашег ипхоне-а, чак и ако имате грешку 53, ако ваш недостаје, овај софтвер премашује грешку због чега имате успешан приступ

Коментари:

Грешка 53 више није проблем и није била већ неко време. Није потребно толико се трудити да бисте се заобишли или избегли грешку 53 ... једноставно враћање или ажурирање иПхонеа 6 или новијег који нема Тоуцх ИД функционисаће сасвим у реду.

08.09.2016 од стране иГуис

Грешка 53 се вратила, али овај пут је много теже поправити.

25.10.2016 од стране Тим Ле

@Тим - Молим те објасни. Сувласник сам мобилне сервисне радионице и веома сам повезан са остатком сервисне заједнице. Разумно сам сигуран да бих чуо за било какво поновно појављивање грешке 53 .... барем у вези са неоригиналним дугметом за почетак ... да се заиста вратио.

26.10.2016 од стране иГуис

@игуис можеш да поседујеш шта год желиш, друже. Ја сам део иФикит.вн ако нас не знате не знате много!

26.10.2016 од стране Тим Ле

Шта ако је неко одвојио чип на оригиналном почетном дугмету и пренео га на замену?

30.12.2016 од стране Јустин

Реп: 1

Само да будемо јасни, нова грешка 53 уопште није повезана са Тоуцх ИД-ом. За оне људе који раде на иПхоне матичној плочи као ја. Знаћете о чему причам. Промена сродних делова више не морате да бринете грешка 53. Нема га! било је намењено само техничару за јабуке. За оне од вас који покушавају да уклопе оригинални Тоуцх ИД скенер на ново почетно дугме, одговор је да ће то успети. урадио сам то

Коментари:

Још увек ми нисте конкретно рекли шта узрокује ову „нову грешку 53“. Само напред, можете добити технички ... И ја поправљам ниво дасака. Ја сам релативно нов у томе и можда нисам толико вешт као ви, али разумем терминологију и знаћу о чему говорите ако ми кажете одређене компоненте које се замењују.

Без обзира на то, зашто сте уопште споменули ову „нову грешку 53“ у овој теми ако нема никакве везе са Тоуцх ИД-ом? Ова нит је све о Тоуцх ИД-у. У ствари, назив нити је чак „О тоуцх ИД сензору“.

01.05.2017 од стране иГуис

Будући да питате, могао бих вам и рећи да нећете бити с тим о чему говори Тим. Проблем је у основном опсегу ако видите нову грешку 53 или ћете икада добити прилику да толико радите на броду да бисте је и видели. Али ти си човек од Игуиса!

01.05.2017 од стране Тим Ле

Нећу седети овде и свађати се око нечега што не знате. Али ја сам овде да помогнем у расветљавању неких питања која техничари имају или се тичу посла. Не будите ох Сигуран сам да је грешка 53 нестала, бла бла кад иТунес и даље приказује ту грешку. Попут грешке 3194, да ли је иста као некада? Одговор је да сада нема грешке 3194, а грешка 3194 раније није имала никакве везе једна с другом, али то је и даље иста грешка, зар не?

01.05.2017 од стране Тим Ле

Коначно, неке праве информације! То је све што сам желео, заиста. Да сте је уоквирили на начин који је првобитно рекао да се грешка 53 вратила, али нема никакве везе са Тоуцх ИД-ом, вероватно се не бих препирао са вама. Добро знам да се одређене иТунес грешке могу произвести из више различитих разлога. Ипак, опет, ова тема говори о Тоуцх ИД-у !! Дакле, када дођете овде и кажете да се „грешка 53 вратила“, наравно да ћу вас испитати ... јер се она више не враћа као грешка која настаје због проблема са Тоуцх ИД-ом! Још увек ме мистификује зашто сте то уопште покренули у овој теми, јер то нема никакве везе са темом теме.

Такође, заиста бих могао без снисходљивог става. Не познајете мене и моје способности и базу знања као техничара, зато престаните да се понашате као да сам неки сељак који не зна ништа.

01.07.2017 од стране иГуис

Тролови су свуда ... Схеесх!

17.01.2017 од стране Даве Фовлер

ареотов

Популар Постс